pondělí 1. září 2014

NAŠLAPANÝ VÍKEND: We Run Prague, Candy Store, Running Sushi...konec běžecké výzvy a začátek nové :)


Podle počasí i kalendáře se léto pomalu chýlí ke konci, ale to rozhodně neznamená, že bychom měli začít polevovat. Právě naopak! Mám pocit, že teprve teď se ten správných trénink pořádně rozjíždí :) Minulý čtvrtek jsem s předstihem dokončila svou soukromou výzvu 150 naběhaných kilometrů. Limit byl do půlky září a já to zvládla za necelý měsíc. Dokonce ještě před závodem We Run Prague, který pak byl takovou třešničkou na dortu po tom všem běhání. Ale o tom více za chvilku :) Za 150 naběhaných kilásků jsem si slíbila nové botky na cvičení. Ty bohužel ještě nemám, jelikož v Praze výběr a ochota personálu vcelku zklamal :-( Omlouvá je snad jen hektičnost v den závodu. Místo botek mám ale alespoň nové kraťasy a tričko...a na ty botky taky určitě dojde! Protože tak to stálo v pravidlech. A já je prostě chci! :D



Nové boty tedy ještě nejsou, ale běhám dál :) Jak již bylo řečeno, v sobotu jsem si zaběhla asi tak s další osmitisícovkou nadšenců ve žlutých tričkách populární We Run Prague. Vlastně můj první běžecký závod vůbec, v tomto případě krásných 10Km - což je podle mě trasa úplně tak akorát! Běžela jsem s kamarádkou a když jsem během soboty měla chvílemi pocit, že večer bude energie pomálu, tak nakonec vše bylo perfektní a běželo se mi moc dobře :) Atmosféra, okolí a celý závod byl prostě super.


Dala jsem si za cíl zaběhnout to pod 55minut a to se mi povedlo. Dokonce i s rezervou - čas po proběhnutí startu mám 52minut 19sekund. Spokojenost tedy maximální a mezi cca 4000 ženami se můžu hrdě hlásit na 587 místo, což je v krásné první polovině :) Jela jsem si to tam užít, ale přesto se mi povedlo trhnout si malý osobáček. Co víc si přát :)



Po náročném běhu je potřeba se i zaslouženě odměnit. A to jsme si užili následující den dosyta v Running Sushi. Proč něco takového nemáme
v Ostravě? Určitě by se to chytlo!! Nebo radši ne, protože pak by ze mě byla brzy kulička :D Za 300Kč neomezené množství talířků se sushi, salátky, mořskými plody i různými dezerty, které jezdí stále kolem vás. No byla jsem jak zhypnotizovaná :D A ve třech lidech jsme zvládli zhruba 70 talířků. Což je asi slušný výkon :D (A ne, nejsem toho ještě přejezená. Dnes jsme byli s přítelem na nákup v rámci asijského týdne
v Lidlu a v pátek děláme domácí :D)




A krom running sushi jsem si užívala i dobrot v Candy Storu, kam jsem se toužila vydat již dávno. Nezbývalo mi moc času, a tak jsem jím jen rychle proběhla a sotva stačila zaregistrovat, že tam zrovna nakupovaly i další dvě  blogerky Maggie a Bloss! (naštěstí mě pak hned upozornily na instagramu, že mě asi viděly...já zpozorovala jen Maggie, ale nebyla jsem si jistá, zda je to ona..a Bloss mi vyfoukla poslední čoko-arašídové máslo těsně před nosem! :D) Ale přibrala jsem alespoň pár zajímavých dobrot, které mě lákaly - především peanutbutter cups, tedy čokoládové košíčky plněné arašídovým máslem ♥ A to ve verzi klasické i bílé čokolády. Dále tyčinku twix s arašídovým máslem, zajímavou proteinovou tyčinku s perníkovou příchutí a nakonec ještě jednu slavnou Hershey čokoládu v cookies&cream verzi. Ale na rovinu říkám,
že nejradši bych to vykoupila všechno :D Tak zas příště! :)



No a abych to zase hned všechno vyběhala, tak jsem si rovnou stanovila další challenge. Nechci upustit od běhání a rovnou chci přidat i další části, kterým bych se ráda věnovala. Konkrétně trénink shybů a veslo :) Takže svou běžeckou challenge rozšiřuji právě o tyto dvě položky. Tentokráte je cíl až na konci roku 2014. Takže spousta času, ale o to větší cíl! S během se chci dostat na 500Km (svých hotových 150 již také započítávám), shybům bych ráda věnovala tolik času, aby jich ve výsledku bylo alespoň 250 a na vesle plánuji odveslovat postupně 100 kilásků. Odměna zatím není daná - ono už to, že to člověk zvládne je odměnou a na těle se to projeví zase dalším posunem :) Ale pokud to půjde dobře, tak si určitě udělám radost zase i něčím navíc :)

Tak co - jde někdo se mnou do další výzvy? (klidně si ji upravte dle vašich možností!) A jak jste si užili We Run Prague, pokud jste tam byli?? Určitě napište! :)

22 komentářů :

  1. WRP jsem si letos nechala ujít, ale příští rok poběžím určitě! Ale na koni září máme v Brně jeden charitativní závod na 10km, tak si zaběhnu alespoň to, ať si zkusím jaké to je, běžet s davem :)
    A running sushi je nejlepší! Byla jsem na tom několikrát, a vždycky dopadla jako největší Otesánek (můj rekord byl myslím nějakých 30-40 kousků, prostě prasátko nenažraný:DD), ale těším se, až půjdu zas! Máme to i v Brně, taky za 300kč, ale zatím radši odolávám. Tak třeba někdy, za odměnu:D
    A bílé reeses? Nejlepší věc, a stejně tak ta Hersheys čokoláda. Což mi připomíná, že v Candy store jsem už dlooouho nebyla, to se taky musí napravit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, pardon, že do toho lezu, ale 30-40 kousků sushi je rekord? My to s přítelem sem tam dáváme k obědu/večeři :'( :D Naposledy minulý týden jsme dohromady snědli 72 kousků k véče :D Nechápu, jak někomu stačí 8 kousků k obědu :))

      Vymazat
    2. Nojo, tak Markétka a její dřevorubecké porce. Já když si vzpomenu na svoje návštěvy Running Sushi... tak jsem těch 72 kousků dala klidně i sama :D

      Vymazat
  2. Ty jo, ty jsi bezec, budu muset pekne potrenovat =D

    OdpovědětVymazat
  3. Příští rok se na WRP uvidíme ;-) Rozhodla jsem se slavnou desítku absolvovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů, mňam, taková sladká tečka...:-)
    no co se té výzvy týče, mám naplánováno dát během září 100km a na říjen si chci dát angličáky nebo švihadlo...protože ani jedno nemusím! Shyby bez dopomoci fakt ještě nedávám :/

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem běžela, byla jsem poprvé na nějakém takovém závodě, takže jsem se radši šetřila. Doma běhám 5km a bála jsem se, abych tam někde nezkolabovala nebo abych to vůbec doběhla. Sice nemam nějak oslnivej čas 1:18 ale uběhla jsem to a to je hlavní, příště už to budu chtít dostat na 1h

    OdpovědětVymazat
  6. http://www.kb5.cz/2012/05/5-tipu-od-kb5cz-jak-udelat-svuj-prvni-shyb/

    Ahoj, to jen k těm shybům...

    OdpovědětVymazat
  7. Ty Reeses jsou co vím jedny z nejlepších mlsání, myslím, že jsi odměnila moc krásně,za takový neuvěřitelný výkon skoro až skromně!:DDD

    OdpovědětVymazat
  8. S běháním jsem začala až letos,a bych podpořila AVON běh proti rakovině prsu. Bylo to mých 5 kilometrů a od té doby mě to chytlo a přes 5 už dávám v pohodě (sice nic moc, ale drobný progress). Miluju tu euforii, jak jsou všichni pozitivně naladění a ve stejných dresech (tričkách). Obdivuji tvůj čas =) Ale důležité je běhat pro radost. Taky ti moc přeji tvého přítele/kuchaře =)

    OdpovědětVymazat
  9. Chystáš sa aj na iný závod? Zaujímalo by ma totiž tvoje porovnanie. Hlavne, čo sa týka organizácie a tak. :)

    OdpovědětVymazat
  10. WRP byl super, hrozně jsem si to užila, i když před cílem jsem myslela, že zdechnu. A na running sushi se chystám už strašně dlouho, ale ještě jsem pořád nebyla.. :( fitlifeeverywhere.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsi zvládla rychle těch 150 km :) MMm a to running sushi bych si dala. Ta hromada talířků je vtipná
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. WRP byl super! A myslim,ze jsem te videla,nebyla jsem si jista,ale ted,kdyz vidim motto na tricku,tak jsi to byla ty;) taky jsem mela cil pod 55 minut,mam 52:57,takze spokojenost maximalni;)

    OdpovědětVymazat
  13. Na running sushi jsem byla jednou a mě nejvíce chutnali spíše ty směsi masa se zeleninou, ty zákusky ani moc ne, sushi stačí sníst pár kousků a je toho přecpanej. Mě by se docela líbila ta challenge s veslem, ale já se tak často do fitka nedostanu a radši si tam zaposiluju no :D ted se věnuju výzvě od ido Portala, kdy se člověk aktivne po 30 dní, každý den vyvěsi na hrazdě (tu mám doma).

    OdpovědětVymazat
  14. Dala jsem si na září výzvu na 100k běhu :) Uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  15. Doufam, ze pristi rok uz mi konecne WRP vyjde, zatim mi do toho vzdycky vlezlo tehotenstvi nebo mimino :D moc Ti to sluselo, uplne zaris! Reeses jsem si v lete koupila na letisti a hned doma jsem litovala, ze jsem nevzala celej karton! No a running sushi? To je sen! Akorat by me odtamtud potom museli odnyst! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já chci s běháním začít už dlouho, ale furt se k tomu ne a ne dokopat. Slíbila jsem si, že příští rok na We run Prague taky půjdu, tak uvidíme :))
    A candy store musím zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Super fotky, s běháním teprv začínám, ale třeba se příští rok taky zúčastním!

    OdpovědětVymazat
  18. Čauky,

    momentálně jsem v USA a musím říct, že téměř všechno je tu s arašídovým máslem a speciálně Reese's. :-D Jen si nejsem jistá, jestli jsi s Reese's udělala dobře - tahle značka do všeho strká TBHQ (terciální butylhydrochinon) z důvodu "for freshness"... A není to teda nic moc zdravýho. :-( Každopádně se doporučuji tomu příště vyhnout a raději si koupit víc čokolád Hershley's - třeba arašídový máslo s čokoládou od Herslhey's, pokud to v Candy storu prodávají. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. To byl ale bezva víkend! A myslim, ze pro tebe byl i dost úspěšný, ne? A dost te obdivuji s tou běhání challengi, ja bych tak rada začala běhat a mela to rada, ale vzdycky kdyz uz se dokopu, vydrží mi to snažení max tyden a pak uz jsem z toho zase znechuceni jeste vic nez na zacatku, nevim co s tim:(:D ale od října bych se do toho chtela zase dat a snad se mi bude dařit!:) hezky den:)

    OdpovědětVymazat
  20. To je super! Blahoželám. Ja nebehám veľmi často, no keď áno, užívam si to naplno. Je to príjemný pocit.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)