čtvrtek 3. července 2014

Novinky do spíže i ledničky XXXVIII.: tyčinky, amerika a šmakouni

Ufff...tak se mi po pár dnech opět podařilo se vám tady ozvat :) Řeknu vám, že ty prázdniny jsou teď více vytěžující než předchozí měsíce.
Asi to bude i tím, že jsem se rozhodla vzít si více směn a navíc ochotně brát téměř všechny záskoky za lektory skupinovek, co si teď jezdí
po dovolených! (a že příští týden odjíždí snad všichni :D) Však co, já budu makat teď a pak si třeba užiji nějakou pěknou pozdější dovolenou. Nejlepší ale na tom všem je, že mě to vlastně baví, takže to pro mě není žádné utrpení a tento režim si teď maximálně užívám :) Dnešek mám poměrně volný a čeká mě až teprv večer nálož HIITu a Jumpingu (báječná kombinace, věřte mi! :D), takže čas využiji k pořádnému relaxu, napsání alespoň tohoto článku a asi i více pečení a vaření. Takže se těšte v neděli na ukázky ;) A dneska zase "pro změnu" z nákupního košíku.


Amerika v Lidlu
Na americký týden v Lidlu se většinou těší mnoho z nás. Aby taky ne, když je jen 2x za rok :) Já už mám nyní asi i radši jiné týdny, avšak ani tento nikdy nenechám bez povšimnutí. Jako klasicky jsem si přibrala nějaká ta arašídová másla - tentokrát "jen" dva kousky. Doma jsou zásoby dostatečné a víc mi nyní chutná i to z Marks & Spencers, takže není třeba zbytečně tahat kartony z Lidlu :D A tentokrát jsem přibrala i to jejich americké müsli s pekanovými ořechy a javorovým sirupem. Protože to je prostě ideální kombinace! A na to, že je zapékané, tak se mi složení nezdálo až tak zlé. Navíc energie bude v následujících dnech a týdnu víc než potřeba! :)



Flapjack & Quest Bars
Podlehla jsem tyčinkovému šílenství a taky objednala na zkoušku pár těch slavných questek - tedy proteinovek se zajímavými příchutěmi. Zkoušela jsem citrónovo-tvarohovou, cookies&cream (neboli oreo), skořicovou rolku a chocolate chip cookie dough. Tyčinky jsou to dobré, chutnaly mi všechny :) Ale že bych jim nějak extra propadla, to ani ne. Možná někdy zase objednám, ale nebude to pravidelně ani ve velkém. Navíc za tu cenu 50-60Kč za jednu to až tak nestojí :) To si radši koupím 110g flapjacku za 28Kč! Ten totiž miluji taky :) Zde jsem přibrala při objednávce čoko-kokosový a jablečno-malinový. Výborné byly oba! A nahoře jsou ještě dvě lahvičky Napalmu - taky jsem chtěla vyzkoušet.
Je to předtréninkový doplněk na dodání energie a taky není špatný, ovšem pravidelně to taky neberu :) Vše jsem objednávala z obchodu eshop.aktin.cz ;)


Šmakouni
Upřímně - nějak jsem dlouho nechápala celé to šmakounové šílentsví, které jsem občas vídávala. Ovšem teď jsem si i já naprosto zamilovala ten meruňkový ♥ Skvělá sladká svačinka plná bílkovin :) Vyzkoušela jsem i lískooříškový krém, ale to už pro mě takový hit nebyl a znovu asi nekoupím. Stejně tak mi moc nejela slaná varianta v příchuti s hlívou. Tento týden jsem ale koupila Mexiko, tak uvidíme, jak uspěje :)


Proteinovky T-Meal
Tyto tyčinky od Nutrendu mám také moc ráda a konečně jsem na ně zase narazila. Mají nízký obsah sacharidů - na jednu tyčinku cca 10g. Oproti jiným proteinovkám, které jsou sacharidy nacpané je to paráda. Navíc mají skvělé příchutě - straciatella, malina nebo káva.


Pro první zoubky
První zoubky už mám dávno za sebou, ale to neznamená, že bych tohle nemohla :D To jsem tak jednou procházela DMko a najednou dostala chuť přesně na tohle, jakmile jsem to uviděla! A to, že mám doma 11 měsíčního brášku nic nemění na tom, že jsem si to schovala jen pro sebe :D Jsou to jablečné kroužky, bez lepku, víceméně je tam hlavně kukuřičná mouka a krupice. Balení má sice jen 50g, ale kroužky jsou vážně lehké, takže jich je tam spousta :)


Namakanej balíček
Skvělá zásilka mi dorazila z eshopu namakanej.cz. Vše jsou to pro mě novinky a velmi zajímavé novinky! Zejména produkty od Oat Kingu
a značky LSP. Zatím vše postupně zkouším, ale určitě pak přidám nějakou recenzi :) Už teď můžu říct, že kokosový protein je báječný
a sacharidová směs z ovesné mouky Oat King s příchutí Cookies & Cream je má nová láska!



27 komentářů :

  1. A to já mám teď leháro, dva týdny a pak se bude makat až do konce prázdnin.. ;-) Máš tu samé dobroty, v kaufu slevy, tak všichni jedou po šmakounech :-D A z lidlu, taky nosí máslo. A já zase nic! :-D Mám všechno moc z ruky :-(

    OdpovědětVymazat
  2. do Lidlu jsem přišla pozdě, takže tentokrát bez másla. Moc mi to ale nevadí, protože si momentálně ujíždím na tom 100% z myprotein. Ty muesli jsem taky držela v ruce, ale jen jsem se mlsně olízla a vrátila zpět :D Šmakouna miluju taky toho meruňkového, ale chutná mi i pomazánka i hlíva. Mexiko mám taky doma prvně, tak jsem zvědavá. Quest jsem si taky objednala, měla jsem cookies a cream, ano byla dobrá, ale taky z toho nejsem tak odvařená, že bych je musela objednávat zase za ty peníze znovu :D Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, Lidl, klasika, která nikdy nezklame, já šmakouní šílenství asi stále moc nechápu, vím, že je dobrý, ale pro mě to jsou jen drahé bílky :D:D Ale proč ne.. jinak Sunarku, já ujížděla na takových těch "měsíčkových" sušenkách pro mrňata, jsou prostě skvělé, navíc zdravější oproti klasickým sušenkám "pro dospělé", ale první zoubky jsem ještě nechutnala:D:D:D Jinak proteiny a tyčky jdou mimo mě, já je nepoužívám, ale je fakt, že Quest bych si vzykoušela moc ráda, složení mají fajn a ty příchutě....wow, jen ta cena:(

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím. Na mě arašídová másla, ani javorový sirup, nevyzbyl :( A to bydlím na malém městě. Dnes mám cestu do Prahy, tak to okouknu ještě tam, ale pochybuji, že čtvrtý den, kdy je Amerika v Lidlu, ještě něco z toho seženu :D Tak mi drž palce. A to cvičení si užívej, málokdo má možnost cvičit a ještě ho to takhle bavit? Bych brala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tyle tyčinky T-Meal miluji a už mi dochází.. asi budu muset zase objednáváat, i když u mě to není tak časté jako u tebe.. většinou mi to totiž platí rodiče když ještě nevydělávám a tak je mi hloupé pořád tahat peníze za jídlo.. ale jednou za čas když mám svátek mi něco dopřejí :-D Alespoň když zatím výplatu nemám, tak to nezkončí tak že bych ji celou rozfofrovala na jídlo :-D
    A ten meruňkový šmakoun je vážně moc dobrý.. já si dávám na opečenený toast nebo nějaký celozrnný suchar pomazaný Perlou.. k tomu třeba ovoce, kafíčko.. to je lahoda.. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Mna to maslo z lidl sklamalo, čakala som viac, máš pravdu to z M&S je omnohoo lepšie najmä to crunchy :) a teraz je akcia na ne :))

    OdpovědětVymazat
  7. raz už musím skúsiť to arašidové maslo :D normálne sa hanbím za to, ale stále som ho neochutnala :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Aspoň můžeš hodně jíst a vytrvalost se bude zlepšovat a zlepšovat :D, když toho máš teďka v práci tolik. Ale je dobře, že tě to tak baví :). To zapékané müsli jsem si taky vzala, přesně jak píšeš, složení vůbec není zlé. A je výtečné :)
    Těším se na články a ty si dneska pořádně odpočiň a sbírej síly na večer ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě ten meruňkový nějak neoslovil, nevím :/ Ale za to ta proteinovka T-meal...lahoda!!!! :D
    fitmaddie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jakou má ten meruňkový šmakoun konzistenci? Je to tuhé a pevné jako normální šmakoun, nebo je to takové pudingové a dá se to jíst lžičkou?:D Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to pudingové, docela pevné, můžeš to normálně kousat a udržíš to v ruce, nerozteče se ti to jako puding.. :-) V jednom balení jsou dva pytlíky a v každom jsou 2 plátky :-)

      Vymazat
  11. o těch questkách taky uvažuju, ale nechtějí se mi objednávat jenom ony, takže čekám zda na ně někde nenarazím nebo až si budu něco objednávat :D

    OdpovědětVymazat
  12. bomba, hoooodně inspirace :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Vítej ve šmakounkovém klubu :D Toho meruňkového mám až nehezky velkou spotřebu, ale ani tím slaným nepohrdnu...
    A tohle musli je jedno z nejlepších, co jsem kdy měla (a že jich bylo!:D), dneska jsem ho snídala a asi budu muset zajít pro další balení, protože mizí neskutečně rychle:D Ale máslíčko jsem vzala jen jedno, nejradši mám teď stejně to z Tesca (i z MS, ale to mám dál)
    A quest barky jsou perfektní, jak chutí tak složením, ale ta cena z nich bohužel dělá velkou vzácnost :D
    A moc se těším na recenzi "namakaného balíčku", oat kingy jsou super, takové (ještě lepší!) flapjacky, ale měla jsem i tui proteinovou tyčinku co je úplně vpravo dole a ta byla naopak snad chuťově nejhorší, ale měla jsem příchuť banán a ta bývá skoro vždycky strašně umělá, tak třeba jiná bude chutnější :)

    OdpovědětVymazat
  14. Šmakouna s hlívou zamíchej s vajíčky jako omeletu = gastronomický ráj!! :D Věř mi, jednou jsem ochutnala a už nikdy nebudu mít dost ! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Hezké nákupy :-) Burákové máslo z Lidlu kupuju pravidelně, naštěstí nemusím čekat na americký týden, s jiným vlastně ani nemám zkušenosti. Šmakouna mám moc ráda, zatím jsem ale měla jen bez příchuti - těším se, až dojedu domů a ochutnám nějaké další :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaktože nemusíš čekat na americký týden? pravidelně ho mají právě jen tak 2x za půl roku :(.

      Vymazat
    2. Momentálně žije v Anglii, že Leni? :) I.

      Vymazat
    3. Nemusím čekat, protože teď bydlím kvůli Erasmu v Cardiffu a v UK patří burákové máslo do normální nabídky - v americkém týdnu ho jen zlevní.

      Vymazat
  16. Toho šmakouna si musím rozhodně koupit, všude na něj čtu chválu a to musli, určitě musí být výborné!:-) Jinak quest barky mě moc nezaujaly, ale zkusila jsem z nich péct a to bylo výborné!:-)

    OdpovědětVymazat
  17. A všimla sis tam té zmrzliny s burákovým máslem?;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ano a padla hned!! ještě ,že jsem se dělila s přítelem ,pže jinak bych ji sežrala celou :-D

      Vymazat
  18. co je to ten smakoun? ja neviem, ale na Slovensku som to este nevidela alebo sa to inak vola? ale na blogoch o tom casto pisete. je to sladke alebo aj nejake sslane verzie? nieco ako fit tycinka?

    OdpovědětVymazat
  19. Prosímtě, kde jsi koupila ten lískooříškový krém? :)) ... Nemohu na něj narazit :(

    OdpovědětVymazat
  20. Takových tyčinek! Já si teď zamilovala jedny z myprotein, na 80g 237kcal, což je úžasný, jsem šťastná jako blecha :D
    Jinak šmakouny jsem si koupila 4, meruňkový snědla okamžitě a v poslední den akce jsem běžela pro další 2 :D ze začátku mi sice přišlo, že má podivnou pachuť, ale podezřívám je z nějakých přidaných návykových látek, potřebovala jsem stejně další a další :D

    OdpovědětVymazat
  21. Jednou jsem tam koupila cornflaky v javorovém sirupu a vůbec nebyly špatné. To müsli by mohlo být docela dobré. :) Arašídové máslo si tam určitě ještě musím zajít koupit! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Questbarku bych opravdu chtěla někdy ochutnat, ale ta cena je opravdu moc. A šmakouna jsem taky v životě neměla :D Sunarky jsou prostě nejlepší :) Když byl brácha menší, vždycky jsem mu je ujídala :) PB jsem propásla :D Taky se nemůžu divit, když si tam přijdu ve čtvrtek a čekám, že tam na mě ještě něco zbyde :D

    http://lucy1616.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)