pondělí 9. září 2013

Toulky Prahou - spousta jídla a kurz

časopis a svačinka do vlaku
No, toulky nejsou asi zrovna příhodný název, protože až tak moc jsem se v té Praze netoulala. Spíše jsem relaxovala a užívala si hojného pohostinství na jednom místě :D Ale tak výlet to byl tak jako tak a to znamená jediné - příjemné téma na článek (a jelikož se do Prahy chystám ještě asi 2x, možná jich bude ještě více! :D). Nečekejte žádný památkový průvodce nebo nákupní článek - ani jedno se totiž nekonalo (to možná příště...). Spíše pro vás mám pár fotek z mého víkendu - jídlo především (a to jsme nefotily všechny dobroty!) a aspoň krátce zmínka o kurzu, který jsem absolvovala :)

Na svou malou dovolenou jsem vyrazila v pátek. Dovolená to pro mě opravdu byla, jelikož letošní léto jsem tohle slovo ještě neměla tu čest použít. Většinu jsem strávila v práci a jediný výlet byl za babičkou na jih Moravy. Když se mi teď ale nejlepší kamarádka přestěhovala se svým přítelem do Prahy, mám konečně příležitost i tam jezdit častěji. Pražské památky mám už celkem prochozené, takže ty tentokrát nebyly ani na programu dne (resp. víkendu). Cílem bylo omrknout jejich byteček, strávit nějaký ten čas společně a třeba i zapařit...jo a ještě se ideálně s čistou hlavou zúčastnit toho nedělního školení :D


V plánu na sobotu byl původně ranní běh a večerní pařba na lodi - nekonalo se ani jedno. Místo toho jsme v sobotu vyzvedly ještě jednu kamarádku na nádraží (a naše nerozlučná trojka tak byla konečně zase kompletní), udělaly si domácí mojito, povalovaly se v parku (a aby se neřeklo, tak jsme se prošly alespoň k Lenonovi zdi), večer si dávaly taneční battle na X-Boxu a koukaly na filmy (spíše jsme u nich už spaly :D). Takže kultura žádná, spíše fakt taková pohoda. Ale stejně jsme si to užily. A to jídlo - to teprv bylo něco! Škoda, že nemám vyfocené všechno :)

  • panna cotta a caesar salát jako pozdní oběd ve vlaku
  • domácí medové pohankové müsli se semínky na snídani
  • slaný quiche se špenátem a nivou + tzatziky na oběd
  • domácí šátečky plněné pudinkem nebo marmeládou jako dezert
  • vaječná frittata s cuketou, šunkou a další zeleninkou na večeři
  • mezitím spousta ovoce jako svačinka
  • víno, víno a ještě více vína navečer i během dne :D
  • božské domácí mojito!
  • lasagne před cestou domů  (z Foodissima na hl. nádraží - moc dobré)

A teď už na to mrkněme prostřednictvím těch pár fotek, co mám :)

 Dobroty ve vlaku


Perfektní snídaně


Domácí inprovizační Mojito v hrnci :D

Lasagne z Foodissima na hl. nádraží


No a jak jsem již zmiňovala v úvodu, v neděli jsem se účastnila i kurzu (o to více jsem byla vděčná zato, že jsme se nakonec rozhodly zůstat v sobotu večer doma :D). Konkrétně se jednalo o FLOWIN, k čemuž jsem se taky dostala náhodou díky tomu, že nám to nabídli v práci. Vzdělání je ale třeba rozšiřovat stále, proto jsem do toho i bez větších předchozích zkušeností s touto podložkou šla a jsem jenom ráda. Zároveň to není rozhodně poslední kurz, na který jsem do Prahy jela. Už za dva týdny mě tam čeká Workshop na téma Stretching a v říjnu se pak chystám na seminář, který se pak zabývá převážně dřepem, jeho technikou a různými tréninkovými principy (viz. ZDE). Nabídka je opravdu široká, proto uvažuji, že si na nějaký ten kurz či seminář zajedu třeba i každý 1-2 měsíce. Teď už jenom při té příležitosti vyřídit nějakou pořádnou slevu na vlak :D

Čím víc se problematikou cvičení zabývám, tím větší mám pocit, že toho stále strašně moc nevím. Proto jsem se rozhodla věnovat i tomu samostudiu něco více. Pokud máte tip na nějaké zajímavé knihy, budu jenom ráda ;)


A to už je z Prahy pro dnešek vše :)
Příště zajdu alespoň na nějaký ten nákup :D


14 komentářů :

  1. Mmm, ty lasagne vypadají výtečně :) Jinak máš pravdu, člověk se musí pořád vzdělávat, takže je príma, že jsi taková akční a pouštíš se do nových věcí a kurzů. Doufám tedy, že už tě ta nálada "nevím jak pokračovat s blogem" přešla a budeš nám dál psát krásné inspirativní články :) díky za to!

    OdpovědětVymazat
  2. Jak tě bavil flowin? Já byla včera na první lekci a musím říct, že mě to celkem bavilo. I jsem se u toho pořádně zpotila, i když jsem nebyla zcela na hranici svých možností jako u trx :D Ale chystám se na další hodinu, uvidím, zda mě to chytne či nikoli :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teeeda,ty ses měla parádně!:) Zasloužíš si taky oraz,když jsi celé prázdniny trávila v práci;)

    OdpovědětVymazat
  4. Konecne sis udelala volnicko a jak hezky jsui to vyuzila :-P taky mas tak rafa lasagne<3 ?

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, zní to skvěle! Kdyby tě někdy kamarádka nemohla ubytovat, myslím, že se najde sto nadšených čtenářek, které budou moci :) Moc ti fandím v dalším vzdělávání. Jsi totiž vždycky tak hodná, že o něj dělíš i s námi. Moc ti za to děkuji! Kačka

    OdpovědětVymazat
  6. krásný víkend :)
    mojito v hrnci jsem taky párkrát měla, kam jinam to dát, když ho má být hodně... :DD
    No a ty dobroty...krásné víkendové menu! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jídla jako vždycky úžasné :))) Miluju lasagne (nejvíc špenátové) <3 :)

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou dobroty! Ty lasagne bych si dala, mňam:)

    OdpovědětVymazat
  9. Vidim ze se opravdu nenudis.. :-) To je super setkat se se starymi prateli, asi to i rychle uteklo kdyz jste se tak dobre bavili :-)
    Minule ti tady nekdo psal tip na dalsi clanek, ze by ses treba mohla zminit o tom, jak si dokazes usporadat cas na jidlo a pohyb i behem skolniho roku, tak se pridavam i ja - take bych mela zajem si neco takoveho precist :-)
    Vidim ze te ceka hodne kurzu a skoleni, jak ty to vsechno stihnes? Kdy ti zacina vlastne skola?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pouvažuji o tom článku, ale já to nijak dané nemám. Pokaždé mám čas trošku jinak, ale prostě ho využiji - jak jsem psala i v dnešním článku :) Škola by mi teoreticky začínala už příští týden, ale nakonec u mě dochází k malé změně a budu měnit obor ;)

      Vymazat
  10. Lasagne jsem neměla hroozně dlouho.. mňam. :3

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)