pátek 27. září 2013

Nestíhám, (ne)studuji, nakupuji,...závodím!

Páni, týden uběhl jako voda a já se skoro nestihla ozvat! No jednoduše nestíhám. Teď jsem byla 3 dny od rána do večera v práci (i když v mezičasech jsem trochu nakupovala, ale o tom později :D) a dnes si konečně užívám volna a regenerace. Jednoduše jsem všem řekla NE - v pátek do práce nejdu, to se chci pěkně válet doma a regenerovat před zítřejším závodem. Jo, miluji svou práci. Můžu si udělat den volna prakticky kdykoliv se mi zachce (ale pak nadávám, že tam jsem 3 dny od rána do večera :D). No nic, řekla jsem si, že vám při této příležitosti napíšu alespoň pár řádků, případně přidám pár (ne až tak kvalitních) fotek (neumím fotiti na blbém světle...a obecně neumím fotit nic jiného než jídlo :D). No prostě abyste zase věděli, jak si tak nějak žiji, co je nového...však víte. Třeba takové ty klasické drby a záležitosti, co probírají kámošky na kávě :)

Dnes tedy regeneruji ve velkém, jelikož zítra mě čeká den D. Spartan Race je za dveřmi a mě pořád tak nějak nedochází, že se zítra budu muset plahočit bůhvíčím v bůhvíjakém počasí přes bůhvíjaké překážky. A možná je to dobře, aspoň nestresuji :D Ačkoliv vůbec nevím, co si obleču na sebe, co si vezmu s sebou na jídlo a zda se vůbec nějak rozumně zvládnu doplahočit do cíle...jsem v klidu. V práci jsme o tom taky zatím spíše vtipkovali a stres není na místě - však sami nevíme, co nás čeká, tak proč se předem bát? :D Zatímco já jsem tento týden ještě pilně cvičila - v neděli jeden přímo Spartanský workout, v úterý, středu a čtvrtek spíše crossfitové a posilovací věci - kolega už minulý víkend hrdě prohlásil, že již zahájil fázi regenerace. No tak uvidíme, čí taktika se vyplatí :D (Své dojmy určitě brzy po závodu sepíšu, to se nebojte!)






No a abych se náhodou ani další víkend třeba moc nenudila a nemohla regenerovat po Spartan Race, tak si dám v sobotu 5.října závody další - tentokrát to bude rovnou crossfit! Je to pro mě první událost tohoto typu a jedu si tam hlavně pro zkušenosti. Ale taky si dát do těla, o tom žádná :) Kvalifikaci jsem zvládla, dokonce jsem nebyla nehorší (hurá! :D), takže uvidíme, co bude dál. Každopádně je to motivace makat. Tolik se toho musím ještě naučit! Takže teď poctivě trénuji shyby, stojky, dvojskoky, vzpírám, s překvapením začínám milovat mrtvý tah (a ještě s větším překvapením "vytáhnu" bez větších problémů i svou váhu) a přicházím na kloub i gymnastickým kruhům. Ale je to dřina. Musím posílit hlavně záda, ty jsou na tom asi nejhůř. Ale nic, co by mě zastavilo! :)






No a po těchto dvou víkendech už by to mělo být zase volnější - žádné další závody zatím neplánuji, možná snad jen nějaké soukromé :D No a jelikož jsem teď tak úspěšně polehla crossfitu, chtěla jsem se na něj i nějak lépe a funkčně vybavit. Je zajímavé, jak vás i tohle ovlivní v nákupech - jakmile jsem totiž vešla do A3 sportu, první, k čemu jsem šla, byla značka Reebok. Ta totiž vytváří kolekce právě speciálně pro crossfit a je s ním celkově tak nějak spojená. Najednou jsem nechtěla oblečení od jiné značky a zkoušela jsem si vše jen od Reeboku (a tak omluví mě snad i to, že ta značka je spojená i s našim fitkem, tak ji musím reprezentovat :D). Nakonec jsem si tedy koupila nové barevné kraťasy, jedno tílko a k tomu dostala ještě super tašku na boty či jiné věci (jakožto dárek k nové kolekci reebok training). A skoro bych zapomněla na mou novou sportovní tašku přes rameno! :D No a pořád je ještě spousta dalších věcí z jejich kolekce, co mě zaujala, ale zdála se mi až příliš drahá. Ale třeba zase příště :)


No a krom cvičení, závodění a nákupů je tu ještě jedna věc, co bych vám chtěla říct. Spíš jen abyste to věděli, protože tu a tam tu padne na to téma nějaký dotaz - na mysli mám školu :) V létě jsem vcelku úspěšně ukončila první ročník ekonomky. Myslela jsem si, že budu letos pokračovat. Ale věc se má tak, že nakonec nebudu :D Ne, že bych se chtěla na školu vykašlat úplně, ale chci přejít jinam a teď už dálkově. Ekonomka mi nic nedává, nebaví mě a je to pro mě ztráta času. Proto se chci věnovat více skvělé práci, kterou teď mám a podat si přihlášku někam, kde to bude blíže k mému oboru. Změna je to pro mě velká, sama jsem to nečekala a už vůbec to nečekala má rodina a známí :D Ale na druhou stranu, kolik lidí v dnešní době dokončí hned první výšku, na kterou se dostanou? A kolik lidí dokončí výšku vůbec? Nechci ztrácet čas něcím, v čem nevidím smysl. Radši půjdu za tím, co ten smysl pro mě má. Samozřejmě je to risk, protože nikdy to nemusí vyjít. Ale ono celý život je podle mě risk - nikdy nevíte, co vás potká. Já dávám na své instinkty a zatím se mi to vždy vyplatilo :) Ale nějakou výšku určitě dokončím, to zas musím a chci :D Jen to bude trošku jinak, než bylo původně v plánu no :)


Co mě ale momentálně minimálně čeká je autoškola! Ano, konečně i já se naučím ovládat volant a už se na to těším :D A aby mi nelenivěl mozek, navštívila jsem tento týden i knihkupectví a koupila si pár knížek s tematikou mě blízkou - něco o sportovní výživě, o kardio tréninku a pak o kompenzačním cvičení, kterému potřebuji porozumět ještě více :)

Jo a než to dnešní povídání ukončím, tak vám chci všem poděkovat za podporu při BeBe výzvě - jakožto ambasadorka jsem nasbírala nejvíc bodů a vyhrála tuto super cenu! Ani jsem pořádně nevěděla, co to přesně bude a myslela jsem, že to nevyužiji. Ale je to super věcička. I když, stejně ji až tak moc nevyužívám...zabavila mi to rodina :D




Toť vše. Přeji pěkný víkend. Snad se s některými potkáme na Sartan Race nebo NO Excuse. A jestli ne, tak blog to jistí ;)

35 komentářů :

  1. iPad mini? Wow, to teprve postupem zjistíš, jak super věc to je :-) Takové články bych ocenila častěji. Zajímá mě, jak se ti daří :) Přeji hodně štěstí při Spartan race :)

    OdpovědětVymazat
  2. páni.. nechápu, kolik toho stíháš :D .. držím palce na závodech, at je ve zdraví přežiješ :D :) .. a se školou tě naprosto chápu :) .. měla jsem dlouho dilema, zda mě má škola naplňuje, baví a zda má smysl.. nakonec jsem usoudila, že když už jsem s ní strávila tolik času a nervů, že to zkusím doklepat a pak se uvidí, jak moc mi bude prospěšná :D :D .. ale tak minimálně ze mě bude paní učitelka :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj nabitý život se mi prostě vždycky líbil a budu ho obdivovat....i když já jsem pár změn udělala taky mám mírně lepší program než dřív, takže třeba tě jednou už nebudu jen obdivovat ale budu sama tak žít. Dokonce jsem po dlouhé době i vyběhla, takže třeba nějaký závod příští rok uskutečním, strašně bych chtěla jen tak ze srandy, nemusím mít nejlepší čas :DA se školou tě naprosto chápu, taky jsem odešla po roce z takového ekonomicko manažerského oboru a spojila jsem pár věcí, které si myslím, že by mě v budoucnu bavily a studuji hezky výchovu ke zdraví a přírodopis na pajdáku. Takže tam mám vše co mám ráda-výživu, přírodu, děti sice nejsou mým nejoblíbenějším stvořením ale to spíš ty malinké, na základce a dál už si dovedu sebe představit jako učitelku..:D Tak hodně štěstí ať se dostaneš na nějakou vysněnou školu :)

    OdpovědětVymazat
  4. No já teda koukám! Jsi prostě skvělá a ani nevíš, jak moc tě za tohle všechno obdivuju! Jdeš si za tím, co chceš, co tě baví a co tě tak moc naplňuje. Je sranda, když já říkám, jak mě baví cvičení a jak jsem ráda za každý pokrok, co se fyzičky týče, ale ve srovnání s tebou to je směšný :D Ale mně to tak stačí, hlavně že mě to baví, že... :)
    Výbavičku máš krasnou, stylovou ;)
    A už víš, jakou další školu? Mám ségru, která po prvním roce také přestoupila a teď je mnohem spokojenější a baví jí to, takže to je jen plus :)

    Přeju na závodech co nejlepší umístění a hlavně dávej na sebe pozor! Moc ti držim palce a moc tě za tohle nadšení obdivuju. Mimochodem, co bude ke snídani přes Spartan race? :D...aby to bylo pořádně vydatné, že :)
    těším se na tvé dojmy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaujaly mě hlavně obory v Brně - třeba výživa a regenerace ve sportu nebo něco takového :)
      A zítřejší snídani ještě vymyšlenou nemám, ale určitě to bdue něco dobrého :D Už teď zvažuji, že si ještě dnes nebo na zítra udělám nějaké palačinky, lívance nebo jinou dobrotu :)

      Vymazat
  5. Držím palce, ať se v obou závodech umístíš co nejlíp! :-) Obdivuju tě, co všechno zvládáš :-)

    OdpovědětVymazat
  6. A já si říkal, jak dlouho vydržíš na ekonomce :D ale dobře děláš. Všem je myslím jasné a i tobě, kterým směrem v životě půjdeš, takže nejlepší, co můžeš udělat ;) hodně štěstí na Spartan Race a Crossfit závodech :)

    OdpovědětVymazat
  7. ani nevíš, jak ti závidím cvičení, já sem teď marod, ale od příštího týdne mi začínají sporty, co sem si nahlásila přes školu, tak doufám, že budu do té doby fit...a seš moc dobrá, že jdeš závodit, držím pěsti! jinak se školou je to určitě velký krok, ale pokud víš, že ti to nic nepřináší a máš jasný cíl, co bys chtěla dělat a vidíš v tom ten smysl, je to určitě správná cesta a myslím, že nebudeš litovat;) bebe výzvu jsem sice nezaznamenala, ale dáreček je to moc pěkný;)

    OdpovědětVymazat
  8. Budu fandit :-) . Takovou supr hračku bych si nenechala vzít já sama vyměnila Samsunga za Appla a nic jiného už nechci,dokonce i manžel uznal kvalitu Applu a to je co říct :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, no tak o nudu asi nezavadíš, máš toho opravdu hodně, stíháš skoro nemožné, máš nejen můj obdiv a moc ti držím palečky na tvé soutěže, jinak já jsem si koupila knihu Sport a správná výživa od p. Fořta a je docela dobrá, mohu doporučit, kdyby jsi o ní někdy také ještě přemýšlela ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, tolik aktivit :) se školou si překvapila, ráda jsem tě potkávala na Báni když jsi šla na tělák:)) Moni a přítele máš? Pokud ne tak ti to asi ani moc nechybí, nebo i jo? člověk co je tak zaneprázdněn aktivitami, zájmy tak je asi tak vnitně naplněný, ze na vztah ani moc nemyslí..? :) Ja tak nějak zjistuju, ze jsem na priteli zavisla a neni to dobrý tak premyslim co ostatni, kteri nekoho dyl nemaji..no tj jedno:D Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítele nemám. Tak nějak zatím nemám v téhle "oblasti" života zrovna štěstí. Ale co, občas mi to sice chybí, ale na druhou stranu už jsem si i tak nějak zvykla. Nechávám tomu volný průběh :)

      Vymazat
  11. to je fajn,že tě CF pohltil:) do HK na závody jsem se přihlásila,ale nenatočila video kvůli nemoci...jak tak koukám, i kdybych udělala pár kol,tak by mě vzali(3 bych i přes svou nemoc dala), teď toho samozřejmě lituju..:D a tobě držim palce na obou závodech;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohlas něco natočit no, nakonec postoupily všechny ženy. Ale tak aspoň nabereš síly na nějaké další závody. Třeba se někdy potkáme :) A díky za podporu :)

      Vymazat
  12. Taky vyjadřuji svou podporu! Je dobre si uvědomit, kam chces jít a co chceš v budoucnu dělat. Také bych uz si to měla promyslet... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, jistě se dříve nebo později objeví tvůj v talent v něčem, čeho se chytíš a budeš do toho se vší vervou :)

      Vymazat
  13. Ty si dôkazom toho, že keď sa chce, všetko sa dá, a výhovorky typu "mám toho veľa" a "nestíham, nemám čas" sú somarina. Veľmi ťa obdivujem. :) Inak budem ti držať palce na závodoch. A tie reebok veci sú super, výhodná kúpa :P

    OdpovědětVymazat
  14. Držím palce na závod :) Mně také čeká v blízké době autoškola. Přihlásím se cca za měsíc :) jsem ve třeťáku a hodně lidí si před 18tkou dělá řidičák a já si osobně myslím, že je to i vhodný čas. Příští rok se budu stresovat maturitou a dalších pár let (doufám) na vejšce, takže teď, když mám relativně klid, si to odbydu ;)
    No já už bych také měla pomalu myslet km na vejšku, ale vůbec se na takový zásadní rozhodnutí necítím. Ještě jak říkáš - hodně lidí zjistí na vejšce, že je to vlastně nebaví, nenaplňuje a odejdou. Já se toho docela bojím, vím, že se svět nezboří, ale nechci ztratit zbytečně nějaký ten rok, dva... prostě se na takový rozhodnutí absolutně necítim. :D A ekonomka mě netáhne vůbec, jsem spíš na biologii :) ale na medinu bych psychicky neměla :D
    A gratuluju k dárečku, také by se mi takový líbil :D

    OdpovědětVymazat
  15. Máš to krásně nabité, a jsi prostě skvělá, jak všechno zvládáš - prostě všechno jde, když se chce, a ty jsi jasným důkazem :)
    No a ty sportovní kraťasy nemají chybu, hned bych je brala!
    Ráda bych crossfit taky někdy zkusila, v Brně je hodně fitek, kde se to cvičí, tak až se po novém roce vrátím, asi zase něco nového zkusím a do cvičení se opět pořádně opřu....teď si zatím musím vystačit s běháním a malým posilováním na pokoji, ale i v tom bych se ráda zpešovala a budu se snažit postupně navyšovat délku trasy :)

    A k té škole - já jsem si uvědomila až nedávno, že ten můj obor není nic pro mě (a je k ničemu:D). takže asi za rok napíšu bakalářku a pak to zkusím jinam. Nikdy přeci není pozdě začít :D
    A na závody budu držet palce a těším se na všechny dojmy! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Měl jsem s vysokou školou stejný problém. Akorát jsem si myslel, že ve druháku to bude daleko lepší, studium mě začne bavit a já udělám bakaláře, ale hrubě jsem se spletl. A tak jsem "čestně" skončil vysokou školu tím, že jsem "zemřel v boji" -> při zkoušce :D Našel jsem si teď práci a vydělávám si. A kdybych si nááhodou našel chuť pro další pokus na VŠ, tak budu živen jenom sám sebou a né rodiči.
    Máš pěkně nabitý rozvrh, já pracuju hezky do 6 hodin a pak leckdy není chuť pro pohyb, ale dokud bylo teplo, tak jsem jezdil na kole, ale toho už moc není, tak přecházím na běhání, sice kolena budou úpět, ale co tě nezabije, to tě posílí :)
    A co se týká techniky, tak jsem spíš trošku zpátečnický klučina, vystačím s obyčejnou papírovou knížkou a starým "tlačítkovým" mobilem, ale každý má jiné vlohy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala ještě před pár měsíci, že už aspoň toho bakaláře dodělám a pak přejdu jinam. No, kdyby mi do cesty nepřišla moje nynější práce, tak by to tak asi bylo. Ale momentálně dám radši přednost práci, která má pro mě větší smysl a nechci ji ztratit :)

      Tak s tím běháním hlavně opatrně, ať si ta kolena neodděláš úplně ;)

      Vymazat
    2. Naposledy, když jsem souvisleji běhal (4 měsíce) , tak jsem skončil jenom proto, že kotník trochu zlobil, tak uvidíme teď, co mě zastaví :). Jinak jsem se tak trochu inspiroval a začal jsem chodit do obchodů se Zdravou výživou a kupuju si tam výrobky, přece jenom každý chce mít trošku sportovnější či hubenější postavu :)

      A jsi dobrá, že jsi se rozhodla, někteří by ještě teď nevěděli, do čeho se vrhnout dřív a plácali by se napůl :)

      Vymazat
  17. no, aspoň se nenudíš :D :) a hodně štěstí v autoškole a na závodě :)


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, ke krásné ceně gratuluju!!:P Zítra ti budu samozřejmě držet pěsti, ať to ve zdraví přežiješ. Můj kamarád se taky účastní a musím říct, že vás vážně obdivuju. Když koukám na fotky z tréninků, jsem naprosto udivená a přiznávám, že občas mi pěkně klesá čelist! :D:D

    OdpovědětVymazat
  19. Držím palce na Spratan race, určitě to zvládneš dobře, o tom nepochybuji, kdo jiný než Ty? :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jé, to jsou novinky. Fandím ti! A práci máš teda v tom fitku jo? To třeba od rána do večera někoho trénuješ, nebo co tam tak přesně celý den děláš? Můžeš si třeba v mezičase i zacvičit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ve fitku. když tam jsem celý den, tak toho mám většínou víc - nějaké tréninky, klasická směna (tak nějak protě dohled nad fitkem a případná pomoc lidem, když je třebaú), někdy skupinovky. Většinou si jdu třeba i zacvičit. To můžu, když nic nemám :)

      Vymazat
    2. Jojo, ve fitku. když tam jsem celý den, tak toho mám většínou víc - nějaké tréninky, klasická směna (tak nějak protě dohled nad fitkem a případná pomoc lidem, když je třebaú), někdy skupinovky. Většinou si jdu třeba i zacvičit. To můžu, když nic nemám :)

      Vymazat
  21. Vůbec se ti nedivím že jsi ekonomku nechala, pro mě je to taky tak neatraktivní obor že mi vadí jenom o něm vadit. Jenom na střední mě to tak nebavilo, veděla jsem že to ne. A taky jsem tam kde jsem MAXIMÁLNĚ spokojená, tak doufám že i ty najdeš něco pro co budeš nadšená a budeš to dělat s chutí ;)
    ke spartan race - doufám že to přežiješ a něco nám o tom napíšeš, máš můj respekt že do toho jdeš ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Držím palce! Hodně štěstí! :) Těším se na dojmy a článek :).

    OdpovědětVymazat
  23. Smím se zeptat - na jaké ekonomce jsi byla? Plánuju na ekonomku jít, proto se ptám ;) Jinak, užij si výhru a zítřejší závod! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Těším se na dojmy ze Spartan Race. Jednou bych na tenhle závod taky chtěla vyrazit. Tak snad se povede. :) Držím pěsti, ať to zvládneš! :)

    A iPad závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  25. iPad těžce závidím, sype se mi notebook a potřebovala bych nějakou náhradu. :D

    S tou výškou je to jenom dobře, říká se přeci, že máš jít za svým snem. ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Moc se mi líbí, že píšeš i "lidsky" :) Je to něco úúúúplně jiného než číst kdejaké články o cvičení, o zdravém životním stylu a o cvičení.
    Vážně neskutečně moc Ti fandím a držím palce ve všem, co děláš a ve všem, o co se snažíš a co máš v budoucnosti za lubem O:)
    Tvá vůle.. to, jak jsi ambiciózní, je více než dechberoucí a neuvěřitelné.
    Jakýkoliv Tvůj článek mě [ a jsem si více než jistá, že nemluvím jen za sebe ] víc než nakopne.
    Držím Ti palce ve studování...dělej jen to, co Tě opravdu baví. Sama víš, co je pro Tebe nejlepší. A v autoškole nezbývá nic jiného, než držet palce. Vše je jen o štěstí na učitele a instruktora... Nechci vypadat jako nějaká chytrolínka...to vůbec ne! Nejsem jí. Jen mě šíleně nabíjíš pozitivní energií a mám chuť šířit ji dál.
    Děkuju a hodně štěstí! ;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)