pondělí 1. července 2013

Červencové povídání: Spartan Race, práce, jídlo, vtípky a břišáky

 
Tak co, už jste byli v Lidlu pro máslíčka? :)


 Máme tady první červenec a tak jsem si řekla, proč to dnes (opět) nepojmout trošku oddychově a jen tak si nepopovídat. Taky to máte tak, že když máte volno celý den, tak se vám nechce absolutně nic dělat a jakmile je váš den nabitý, tak nepromrháte ani minutku? U mě to platí 100%. Včera jsem neměla celý den nic na práci a taky jsem ve výsledku nic neudělala. Dnes jsem se od 10 ráno nezastavila a i teď večer, když už jsem konečně doma, se mi ještě chce psát na blog :D


Osobně ale preferuji ty nabitější dny (ať pracovně nebo trávením času s přáteli či rodinou), jen tak mám pak pocit, že dávám životu smysl a cítím se mnohem šťastnější :) A taky mě tento víkend velice překvapilo, co se všechno dá zažít, když se po dlouhé době vyrazím bavit do společnosti - asi budu chodit častěji :D Ale dost žvanění, pojďme alespoň k něčemu zajímavějšímu :)
 
Velice mě potěšilo novinka o to, že se chystá další Spartan Race u nás v ČR! Jak možná víte, původně jsem na něj chtěla jet již teď v červnu, ale nakonec to z důvodu trenérského kurzu nevyšlo - více o tom a o Spartan Race si můžete přečíst ve starším článku ZDE :) No ale jakoby mě vyšší síly vyslyšely a přišel termín nový - 28. září! A dokonce na místě, které bude pro mě mnohem přístupnější než červnový Monínec. Tentokrát se to chystá v Bořeticích, což je jak jsem zjistila jen nějakých 20km od bydliště mé babičky :) Opravdu moc bych tam chtěla jet. Zatím mě odrazuje jen to, že nemám s kým a sama bych si to asi tolik neužila. Tak doufám, že se ke mně přidá aspoň někdo z vás :) Anebo budu dál shánět mezi nějakými akčnějšími přáteli. Třeba se chytne někdo z práce :D Budu se muset registrovat co nejdřív, ať zas není čas se rozmyslet. A taky si sestavit nějaké pořádné tréninky - jo, to mě bude bavit nejvíc! :)
 



Když už jsem zmínila tu práci a tréninky...musím říct, že to jde vážně skvěle :) V práci mě to baví, užívám si sestavování tréninků a ještě více zmožené výrazy svých klientů po tom, co je absolvují :D Větší množství tréninků si u mě koupily už 2 klientky, což jsem po 3 týdnech ani nečekala. Člověka vážně potěší, když je někdo tak spokojený, že se do toho rozhodne investovat. A že to nejsou malé peníze :) Dnes jsem si zařídila živnostenský list, tak už je ze mě "paní podnikatelka" :D Už zvažuji, jak bych tohoto mohla využít i v rámci blogu. Už dřív jsem zvažovala, že bych svůj blog spojila s nějakou nabídkou služeb či eshopem a teď už by to bylo o něco víc reálné (ovšem o nic víc lehčí). Tak uvidíme časem, pár nápadů už mám, ale zatím je to ve fázi promýšlení :)

No a když příjde řeč na práci, tak musím zmínit i to, jak ovlivňuje můj zdravý životní styl. Najednou zjišťuji, že tam není skoro žádný čas na jídlo a kolikrát si na něj ani nevzpomenu. Takže to občas trošku odbývám no, ale není to každý den :) A pořád lepší než dny, kdy sedím doma a nudím se - to bych pak jedla furt :D Ale pracovní vytíženost má taky své přínosy - postava se zase trošku rýsuje k obrazu mému :) To asi ty břišní buchty, co tam s klienty občas cvičím :D A pak asi taky ty HIIT a CROOS tréninky, na které jsem se teď dala kvůli nedostatku času a tomu, že mě klasické posilování ve fitku už omrzelo. Doma si občas zacvičím i něco ze Zuzčina DVD ZCUT Power Cardio a moc mě tyto workouty baví. Cvičím teď i méně často, často i kratší dobu, ale výsledky jsou o to lepší.

Začala jsem teď i s takovým svým projektem, že si zapisuji jídelníčky. Není to proto, že bych se chtěla nějak extra hlídat nebo to řešit. Spíš je to čistě proto, abych pak mohla z dlouhodobějšího hlediska porovnat, jak na mě určité režimy stravování působí. Ovšem těžko říct, jak dlouho mi to vydrží, než mě to přestane bavit. Času to sice zabere minimum, ale znáte tu lenost :D



Na závěr bych ještě ráda poděkovala všem, co se zapojili do mé soutěže v rámci BeBe výzvy (více info ZDE). Vaše postřehy taky plně využívám a vytvářím různé koláže, které pak jako ambasadorka publikuji :)  Taky bych byla moc vděčná za každý hlas, který mi dáte. Nerada takhle naháním hlasy, ale touha po výhře je holt větší :D Snažím se být aktivní ve všech oblastech, ovšem i body na Facebooku se počítají a tam se pořád peru o první příčku. Takže pokud jste ještě nehlasovali a byli byste té ochoty jeden ten LIKE dát, tak prosím TADY - k mé fotce (Monika) ;)


A ještě něco na zasmátí, aby se neřeklo - ovšem kdo sleduje FB, tak už určitě viděl :)







...................................................................................................................................


                     FACEBOOK - STRÁNKA
       FACEBOOK - SKUPINA
          ASK.FM




58 komentářů :

  1. Tééda, už máš i živnostňák.. uf:D
    A se Spartan race ti držím palce, ať ti to tentokrát vyjde.
    A podle nadpisu jsem se těšila na tvoje břišáky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, to je zklamání, co? :D Břišáky možná někdy vyfotím, teda až začnou být více fotogenické :D

      Vymazat
  2. a co bys měla v tom eshopu? :) fan trička? :D hodně štěstí při spartan race, jsem zvědavá jak se umístíš :) jakou trasu poběžíš? budeš na něj ještě nějak speciálně trénovat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fan trička asi ne, zas taková celebrita nejsem :D Ale určitě něco, co souvisí se zdravým životním stylem a cvičením ;)

      Na Spartanu bych určitě běžela těch 5km sprint - nic jiného tam asi ani nebude. A pokud se teda oficiálně rozhodnu do toho jít, tak určitě zařadím více běhání a možná přizpůsobím i některé posilovací workouty ;)

      Vymazat
  3. já bych i docela běžela, ale musela bych trochu víc natrénovat. jestli by to ale měla být tutovka, tak bych do toho možná i šla. akorát za mě Brno, to je asi komplikace :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A však od Brna to právě není moc daleko ne? :)
      Jinak já myslím, že člověk by do toho měl jít a nepřemýšlet nad tím, jestli má natrénováno nebo ne. Jezdí tam plno lidí, co nejsou nějací extra sportovci. Ale je to prostě o té výzvě - jít do toho, překonat se a pak být na sebe náležitě hrdý ;)

      Vymazat
    2. Ono do Bořetic jede i vlak :)
      Už jsem se koukala ;)
      S.

      Vymazat
  4. Jsem moc ráda, že tě to v práci baví :) Jídelníčky jsem si taky zapisovala a vydržela jsem to přesně měsíc. Pak jsem si z ničeho nic řekla, že to nemá smysl a od té doby jím naprosto neplánovaně...když jsem si to zapisovala, moc jsem hrotila v kolik hodin jím, což vím, že u tebe nehrozí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si taky myslím, že mi to nevydrží celoživotně, to ani nechci :) Taky spíše tak ten měsíc. A teď už to neberu tak, že bych se tím stresovala - což kdysi taky bylo. Naštěstí to teď už zapisuji vážně čistě pro orientaci a netrápí mě, když tam je něco "špatně" :)

      Vymazat
  5. Tyjo, Mončo, napadlo by tě, v těch časech, kdy jsi trpěla přejídáním, že se jednou dostaneš až sem?
    Je dobře, že děláš, co tě baví, že si to užíváš. Jsi dobrá inspirace. :)
    Doufám, že ti tentokrát Spartan race vyjde! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, asi ani nenapadlo. Zajímavé, jak se někdy může život obrátit :)

      Vymazat
  6. Taky jsem přemýšlela jak by ses dala "zneužít" online..:D aby jsme si tvých vědomostí mohli užít i my, kteří se k tobě nedostaneme. Osobně mě napadlo..nechtěla bys dělat jídelníčky..Vím, že je to těžké, když člověka nevidíš..ale podle nějakého popisu..míry, výška, váha, sportovní aktivita..popř. fotka postavy..by se dal sestavit jídelníček k odkoupení..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pro mě by tohle nebyl problém a šla bych do toho ráda :) Spíš jde o to, že na to zatím nemám žádný oficiální kurz. Je to v plánu, ale zatím vůbec nevím kdy. Ale pokud by někomu nevadilo, že jsem bez kurzu, proč ne. Už teď mám vlastně jednu zájemkyni, které budu sestavovat cvičební plán. Takže alespoň v tomhle směru bych to mohla třeba prozatím rozjet :)

      Vymazat
    2. No to by mě osobně vůbec nevadilo. Vím už snad několik let jakým způsobem jíš a jím hodně podobně.. jen mám problém, že jsem to začala flákat, když jsem šla na VŠ a teď i když se moc snažím, tak vydržím dodržet ukázkový jídelníček jen pár dnů a potom už mám problém se surovinama apod. Tak jsem se snažila si jídelníčky sepisovat předem ale jelikož jsem nikdy nevážila, nezapisovala jídlo, tak mi to jde dost blbě a cpou se mi tam např. hodně mléčné výrobky, které bych ráda omezila.. Takže záleží jakou by sis řekla cenu a klidně bych to vyzkoušela.. Alespoň se to naučíš už dřív než budeš dělat kurz..:D

      Vymazat
    3. Tak víš co, písni mi na mail fitforlife@email.cz a domluvíme se ;) Já budu taky jenom ráda, že máš o to zájem a že si to můžu takto "vyzkoušet" ;)

      Vymazat
    4. Já se taky hlásím a taky ti napíšu:) a pošlu fotku a nějaké základní info:)

      Vymazat
    5. Jéj, vás najednou bude holky! A to jsem to ještě ani nevypsala oficiálně :D

      Vymazat
    6. vidíš, budeš jednou v balíku :)

      Vymazat
    7. No týjo, nevadilo by mi se tím živit. Taková bonusovka k trenérství. Tak aspoň vidím, že by to bylo i reálné :)

      Vymazat
    8. je super, že se ti splnilo, co si přeješ:) já jsem poslední dobou říkala, že by mě taky bavilo dělat trenérství a výživové poradenství, ale já na to nemám ještě zkušenosti, třeba jednou:)

      Vymazat
    9. Tak třeba je co nejrychleji získat ;) Člověk stejně ty zkušenosti získává hlavně časem. Chce to studovat a co nejvíc se snažit to uplatňovat i v praxi ;)

      Vymazat
    10. Sestavovat jídelníčky není jednoduché a i poradce může člověku ublížit. Laicky jsem se do nich nikdy raději nepouštěla, pouze po vystudování výživy je dělám. Základní info se na netu najde, ale nenaučí s tu člověk je profesionálně sestavovat.:-((
      Zítra na blogu budu psát o přetížení jater a ledvin z bílkovin a tu svou optimální dávku má každý jinou.

      Vymazat
  7. ahoj Moni a kdepak máš tu babičku, jestli se můžu zeptat? Já jen že původně jsem z Břeclavi, takže díky tomu uvažuju že na ten Spartan Race půjdu aspoň fandit kamarádům :) (já bych to letos ještě nedala :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v Břeclavi prababičku a babička pak bydlí v Tvrdonicích. A zbytek rodiny v těch vesničkách kolem :D

      Vymazat
  8. Tyhle povídací články mám stejně nejradši....i když....ani ty jídelní nejsou k zahození :D
    Taky mám radši ty nabité dny, kdy skoro nic nestíhám a nemám čas se flákat, to pak taky jím méně, než když jsem doma a jen na mě volá lednička:D
    Jinak včera jsem byla v Lidlu, a ŽÁDNÉ MÁSLÍČKO! Prostě ani jedno v regálu, neměly tam ani prázdné krabice, tak nevím, možná je tam ani nezavezli :D Tak jsem si koupila alespoň výborné musli - příchuť pekanové ořechy a javorový sirup :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musli i když je zapékané jsem koupila rodince a krabice je pryč, tak je asi fakt skvĕlé:-) dnes koupím do zásoby alespoň 3.:-)

      Vymazat
    2. Já z něj zrovna přišla a mám 2 kousky! :D A müsli jsem původně chtěla taky vzít, ale jelikož mám doma rozjezené už 4 různé druhy müsli + další nějaké mušličky a lupínky, tak jsem ho tam radši nechala a budu dojídat zbytky doma :D Ale věřím, že je výborné, kdysi jsem měla stejnou příchuť jiné značky :)

      Vymazat
  9. Vÿzva je zajímavá, pouvažuji. Zápisky dĕlám už od roku 2009, kdy jsem prošla kurzem, zapisuji do diáře a mám tam vše-jídlo, sport, treninky,tĕlesné paramtry, diagnostiku aj. Je zajímavé je zpĕtnĕ číst a hlavnĕ z nich čerpám když dĕlám jídelníčky pro klienty, ale radĕji mám osobní konzultace.
    Moni, kde přesnĕ se bude SR odehrávat.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je právě na tom super - mrknout třeba několik měsíců či let zpátky a pak si to porovnat :)

      Jinak SR teď bude v Bořeticích na jižní Moravě - více info i mapa je tady: http://spartan-race.cz/zavody/boretice-kravi-hora-28-9-2013

      Vymazat
  10. Ten eshop bych jistě uvítala :-)

    Jinak mě tak napadlo, jak jsi psala že si teď píšeš ty jídelníčky, nechceš sem občas nějaký hodit, nebo udělat článek o tom co jíš? Dáváš sice foodinspirations, což je fajn, ale to jsou jen vybraná jídla tak různě, mě by právě zajímalo jak vypadá tvůj celý den.. třeba když máš fofry a jsi v jednom kole a pak zas když máš třeba volno a čas jen tak relaxovat.. jak se ta jídla mění a tak celkově :-)
    A proto že jsi dobrá fotografka, přidat fotečky by bylo také super.. ale je to jen a jen na tobě, tohle je jen návrh, klidně jej neber vážně, pokud se ti do toho nechce..
    Měj se krásně a užívej léta :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, taky jse mnad tímto takto uvažovala, že pak budu moci něco přidat :) Ale až za nějaký čas, chci tomu ještě chvíli dát a pak udělat nějaké komplexní srovnání a ukázat vám, jak ve skutečnosti jím a jaký to má na mě efekt :D

      Vymazat
    2. To je super Moni, prakticky to teď dĕlám a budu přidávat po celé prázdniny,navrh tam přidávám poznámky o ketoze, překyselení orgnismu a vylučování nevyužitých bílkovin z tĕla. Spousta lidí totiž jí nadmíru bílkovin v 1 dávce a netuší, že si zadĕlávají na problémy.:-)
      Budu se tĕšit na tvé poznatky.:-)

      Vymazat
    3. Tak super Moni, už teď se těším :-D

      Vymazat
    4. Taky se těším! :D

      Vymazat
    5. Vy jste teda zvědavé všechny! :D

      Vymazat
  11. gratuluji k prvním zákaznicím!
    Nad eshopem, nebo nečím takovým určitě zapřemýšlej, myslím že by se to sem skvěle hodilo! :)
    Jinak souhlasím s tou společností, po dlouhé době jsem byla "pařit" a hrozně jsem si to užila.. takže ve středu jedu zase, ve čtvrtek taky a v neděli dokonce na týden :D
    Uvidíme
    Já pořád zkouším nové a nové věci co se v stravování týče, zjistila jsem, že ani na večer prostě sacharidy odbývat nemůžu.
    A taky si zapisuji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě uvažovat budu, ale chce to něc o originálnějšího, což je v nešní době těžké a já na to nemám hlavu :D

      A taky jsem zjistila, že sacharidy odbývat nemůžu. Jednou za čas nevadí, ale pravidelně to nejde :)

      Vymazat
  12. Dny, kdy nemám čas na jídlo prostě miluju!! :D Zas to není tak vážné. Jen prostě jím, když mám hlad, a nesleduji furt hodiny, kdy už bude oběd :DD Bohužel dnešek k těm dnům nepatří a já zas přemýšlím, co bych snědla :D
    Živnosťák, noo, paní, tak to Vám gratuluji! :))
    Líbí se mi obrázek s PB hned na začátku :D Hned si jdu dát lžičku, nebo dvě, nebo možná i tři.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Když nemám tolik času na jídlo, tak nemám ani tolik času mít chutě. Což je super :D

      Vymazat
  13. Na Spartan race jsem byla i v Monínci a v září jdu znovu, ale s větším odhodláním, je to náročné, ale dá se to zvládnout a myslím, že by jsi určitě měla jet, je to neuvěřitelný zážitek, který se jen tak nedá popsat!!!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším o to víc! Snad se tam potkáme :)

      Vymazat
  14. Já chtěla na Spartana až příští rok, přece jen se na to ještě necítím. Ale když už je v Bořeticích tak tam pudu. Minimálně jako divák. Mám to totiž tak moc pod nosem že blíž už to ani nejde :)
    Jen bohužel taky nemám s kým. Můj muž není moc sportovec. A člověk sám si to moc neužije. Ale zas na druhou stranu ta atmosféra dokáže divy.
    Takže pokud se najde někdo statečný, kdo by chtěl jet v týmu ale nemá s kým, písnite mi na SvetlaBlaBLa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Moni, tak můj hlas na FB v Bebe výzvě už máš ;). Fandím ti moc, aby to vyšlo! A gratuluju ke skvělým úspěchům v práci. Jen tak dál a přeju, aby se ti klientky jen hrnuly.

    OdpovědětVymazat
  16. Ta první fotka se mi líbí :-D
    Miluji arašídové máslo a jím jej denně a komu se na tom něco nezdá, ať si trhne.. mě chutná a MOC :-D A to že si sem tam dám velkou lžíci mi vůbec ale vůbec neva..
    V poslední době mi na něj začala chodit i mamka, takže jsem raději tentokrát v lidlu místo 1+1 koupila 2+2.. takže máme zase zásobičky jak jemného tak toho křupavého (které je ale lepší) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, já ho mám taky snad denně a vůůůbec v tom nevidím problém :D Dneska jsem si v Lidlu brala 2x Crunchy - to je prostě NEJ! A ještě mám doma asi něco přes polovinu máslíčka z Tesca. Tak snad ještě nějakou dobu zásoby vydrží. Ale jak se znám, tak se během týdne stavím ještě do Lidlu znovu - pro jistotu :D

      Vymazat
  17. Super článek a moc ti gratuluju ke všem těm úspěchům :) A určitě ti budu držet pěsti jestli se do toho závodu pustíš :) Chtěla jsem se tě ještě zeptat, které arašídové máslo ti chutná víc, jestli to z Lidlu nebo Tesca? Dneska jsem totiž zrovna v Tescu byla a kdybych neměla zásoby z Lidlu tak už kupuju :D Poslední dobou u mě mizí rychlostí blesku, nejlepší je jenom tak se lžičkou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě asi spíše Lidl. Ale to z Tesca taky není nějak špatné, asi se mu i vyrovná :) U mě to taky mizí rychle, i když "lžičkování" už mě naštěstí přešlo :D

      Vymazat
  18. super, že se ti takhle daří!! Když chceš umístit na blog reklamu a pod, tak na to musíš mít živnosťák?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No záleží na druhu reklamy a jak to máš zařízené s tou společností podle mě. Shodou okolností jsem teď na blog sice jednu reklamu umístila, ale to nemá s vyřizováním živnosťáku zrovna nic společného :)

      Vymazat
  19. Taky mám radši nabitější dny :) a když už mám nějáký volný, tak pořád hledám něco, co se musí pokutit a vykutit a jsem akční, jinak mi ten den přijde jako zcela proflákaný :D
    Spartan Race je celkem psycho, jak jsem četla, takže pokud do toho půjdeš, tak jsi fakt machr a udu držet palce ;)
    A jinak gratuluju k úspěchům "paní podnikatelko" :D Je super vidět, že jsi konečně po všem, cos zažila a s číms bojovala, tak šťastná a daří se Ti :)
    A už víš, na co by byl přesně orientovaný ten e-shop? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem to promyslela trochu jinak. Nechci začínat hned s eshopem, ale možná bych ze začátku dělala nějaké hromadnější objednávky ze zahraničních obchodů se zdravými dobrotami. A kdyby se to chytlo, tak bych nějaký eshop zkusila ;)

      Vymazat
  20. Gratuluju, že spadáš do té méně početné skupiny pracujích, kteří se věnují něčemu, co je baví :) A já osobně mám mnohem raději nabité dny, nemyslím zbytečně na ptákoviny a zažiju spoustu nových zkušeností:D Jaký e shop by to měl být? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě s nějakými zdravými dobrotami - nejlépe něčím spešl. A viz. i předchozí komentář, kde jsem odpovídala na stejný dotaz ;)

      Vymazat
  21. Gratuluju ti k úspěchům a přeju hodně stěstí při spartan race, ať se umístíš na co nejlepším místě. Držím palce. :-) :-) A díky za vtípky, hodně mě pobavily :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Na Spartan Race jde můj přítel i jeho kámoši :D Já jsem říkala, že se přihlásím taky a on mi to teda pěkně vyvrátil, že bych to neuběhla :D No jo, přítelská podpora! :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)