čtvrtek 23. května 2013

(Ne)novinky do spíže i ledničky VII.

 Dneska bych to nazvala spíše jako nenovinky. Ukážu vám sice potraviny, které jsem si nakoupila během posledního týdne, všechno (až na jednu výjimku) jsou to však věci, které jsem si už oblíbila a kupuji je častěji nebo jsem se k nim nyní vrátila :)

Caro VITALITY
Tohle zrovna není můj nákup - kradu ho mamce :D Kdysi jsem ho ochutnala díky nějakému vzorečku v časopisu a opravdu mi chutnalo. A jelikož je mamča těhotná, tak teď nepije klasickou kávu, ale věčně si kupuje nějaké ty kapučínka nebo meltu. No a tentokrát koupila i tohle skvělé Caro :) Údajně bylo někde v akci a slibovala, že koupí ještě jedno balení..no a nic z toho. Tak nám doma asi brzo dojde, protože jí na něj často chodím :D 



 Drcená lněná semínka
Tohle už je moje 3 balení - miluji tyhle semínka! Z DMka, 200g a cena je myslím 25-30Kč. Často jsem četla, že drcená semínka jsou pro tělo přínosnější, než ta celá. Proto jsem neváhala a jednou si je koupila. No a od té doby už nekupuji jiné :) Nejraději je mám do ovesných kaší nebo do mandlovo-lněného (či jenom lněného) chlebíku.



 Sušené fíky
Taky už jsem je brala asi po třetí. Hodně mi zachutnaly - nejsou vůbec přislazované a ta chuť je prostě skvělá, taková přírodní. Ne jak ty slepované fíky ze supermarketů :) Tyhle z DM jsou sice dražší - 40Kč za balení - ale kupuji si je jednou za čas a vydrží mi celkem dlouho. Vždycky si pokrájím 3-4 kousky do kaše nebo tvarohu a mám to celkem asi na 4 porce :) A po tom, co jsem nedávno viděla skvělý recept na fíkový koláč u B* tak myslím, že brzy poběžím pro další balení :D

 
 Máslový flapjack
A ještě jedna dobrota z DMka (v pondělí jsem se tam celkem rozšoupla :D) - flapjack. Už jsem nic takového neměla nějaký ten měsíc a na flapjack jsem měla celkem chuť. Nechtěla jsem ale dávat okolo 40Kč za klasický flapjack (třeba ze dravé výživy), který má okolo 100g a který bych beztak měla tendence sežrat sníst na posezení. Takže jsem si koupila tenhle menší, 40g za 17Kč, který už jsem taky kdysi dávno měla a chutnal mi :) 


Žitno-pšeničný chléb
Ne, tohle bohužel není můj výtvor :D Je to ale skvělý chlebík z Lidlu, který jistě všichni znáte - a pokud ne, tak si ho při první příležitosti určitě kupte! Za 22Kč, 500g a jelikož v názvu stojí na prvním místě "žitno", měla by být žitná mouka opravdu v převaze :) Mně chutná snad nejvíce ze všeho pečiva, co se v obchodech nabízí. Teď jsem ho pár týdnu neměla, ale stačila mi jedna snídaně s ním a asi pro něj začnu chodit zase pravidelně :D 



Mini okurky v nálevu s medem
 Jestli na něčem vážně ujíždím, tak to jsou nakládané okurky! Já je vážně miluji, dokážu sníst sklenici jen tak :D K obědu (nejraději k rizotu nebo čočce), k pečivu či do salátu...nikdy se od nich nedokážu odtrhnout. Děláváme i domácí, ale musí vám být jasné, že ty moc dlouho nevydrží :D Takže pak mi nezbývá nic jiného, než si občas i nějaké koupit. No a když už mám být hodně vybíravá, tak nejvíc miluji takové ty maličké okurčičky! No a přesně takové jsem teď objevila v Lidlu (už by mi měli za tu reklamu platit :D). Mají je ve 3 variantách - klasické, s chilli nebo s medem. Já zkusila právě ty poslední a mají opravdu zajímavou nasládlou chuť :) Cenově vyšly na 26Kč, i když sklenice je bohužel menší.

...................................................................................................................................


                     FACEBOOK - STRÁNKA
       FACEBOOK - SKUPINA
          ASK.FM




42 komentářů :

  1. s medem? wtf :D zajímavé, taky na nich ujíždím, ale jen na domácích..kupované mi nejedou

    Jinak k těm semínkům, prý je vhodnější je rozdrtit až těsně před jídlem, aby se zachovala jejich kvalita i chuť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že taky trpíš těhotenskými chutěmi na kyselé okurky - já na ně chodím jen tak, když jdu okolo lednice, vždycky si nějakou vylovím a vychutnávám si to křupání! :D Ten chléb z Lidlu je můj oblíbený, nejradši pro něj chodím ráno, když je ještě teploučký :)) A lněná semínka bych drcená taky potřebovala, vždycky s tím drcením zápasím...ale slyšela jsem, že ta drcená z obchodu brzo žluknou, takže se musí rychle zdělat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tyhle těhotenské chutě mám už pěkných pár let :D
      A co se těch semínek týče, je to možné. Ale mě zatím nikdy nezžlukla a to jsem je měla i delší dobu otevřená :)

      Vymazat
    2. Já si tyhle drcený semínka z DM taky kupuji a ten jeden balíček už mám otevřený asi půl roku a jsou pořád dobrá, nežluklá. Ale pravda, že třeba mleté mandle žluknou docela rychle.

      Vymazat
    3. To žluknutí u nich nepozná se tak jako u jiných semen. Stačí pár hodin a je to. A takynevhodné průhledné obaly jsou problem.

      Vymazat
  3. Lnĕná semínka jsou drcená lepší, ale nadrť si je sama před použitím, protože rychle oxidují a pak je máš znehodnocené a tomá samozřejmĕ vliv na volné radikály co poškozují naše buňky.
    Ve zkratce ty co sis koupila jsou už k ničemu. Já si na nĕ koupila hmoždíř:-) a drtím tĕsnĕ před spotřebou.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych dokázala jíst okurky po kilech, jsem schopná si s vidličkou sednout k té sklence a už to jede :D Naštěstí máme plný sklep a doma se jí jenom k šunkoflekům nebo podobným jídlům. Výborné je pokrájet ty okurky do čočkového salátu, nastrouhat vajíčko natvrdo, smíchat s jogurtem a ještě trochu zakápnout tím lákem z okurek :) A flapjack jsem si nedávno kupovala ořechový v čokoládě a byl strašně dobrý. Teď si brousím zuby na rumovo-rozinkový v čokoládě, zní to fakt lákavě :D Jednou bych chtěla ochutnat všechny příchutě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jaký je vlastně rozdíl mezi tím klasickým Carem a tímhle - Caro Vitality?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Caro Vitality je menší, dražší a má zvýšený obsah vlákniny. Chuťově jsou stejná.

      Vymazat
  6. Přesně tenhle flapjack jsem si kdysi koupila v DM ve výprodeji za 9Kč, lákalo mě to, ale byla to chyba....nechutnal mi, přišlo mi, že to máslo je v něm žluklé a přitom měl ještě chvilku do konce záruční doby. Takže mě to od takovýchto věciček vcelku odradilo a raději si dělám vlastní:)
    Ale ty fíky z DM chci hrozně vyzkoušet, dostala jsem na ně chuť:)

    OdpovědětVymazat
  7. ten chleba je můj nejoblíbenější :))
    a na flapjacky koukám v DMku už pořádně dlouho, ale zítra si ho koupím na brigádu ke svačině,ať si to nějak zpříjemním :D a menší balení mi taky vyhovuje, protože neumím něčeho sníst jen půlku :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ten chleba jsem ještě neměla, ale zítra udělám nálet na Lidl :D Tak doufám, že ho budou mít. Flapjack jsem si zrovna včera koupila, ale po prvním kousnutí letěl do koše :D
    Nakládané okurky jsem jako malá nemohla ani cítit. Vždycky jsem je složitě vyndávala z pomazánek :D Ale teď se jich můžu s prominutím užrat. Díkybohu, že mám hodnou babičku, která jich má ještě plný sklep :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty fíky mají úspěch fakt úplně všude :D a ten fíkový koláč u B* mě též moc zaujal, asi taky vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mě zaujaly ty okurky s medem :) Caro je supr! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ty fíky jsou báječné, škoda, že jsou trochu dražší. A tohle Caro mám taky doma - občas si ho dám, ale rozpustný Velvet je mnooohem chutnější pro mě teda :D
    Flapjack jsem ještě neměla, to se musí napravit,

    OdpovědětVymazat
  12. Taky miluju kyselé okurky, jsem na nich závislá ! :D Musím si někdy taky skočit pro fíky. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Miluju okurky! Naopak to Caro mi vůbec nechutnalo (taky ze vzorečku z časopisu).

    OdpovědětVymazat
  14. ja som minule mala obrovskú chuť na uhorky, tak som si doma otvorila tie z lidlu, lenže som si nevšimla, že boli s chilli :D neskutočne ma pálili ústa fuuu :D

    OdpovědětVymazat
  15. a co je podle tebe teda lepší, tohle caro vitality nebo ricoré? (o tom jsi už taky psala) :) já mám doma akorát obyčejné caro a chutná mi, tak jen abych věděla do, kterýho se příště pustit :) v DM mají tolik pěkných věcí, ale bohužel dost drahé no :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ricoré už jsem neměla vážně dlouho, už si ho ani moc nepamatuji. Ale myslím, že tohle mi chutná víc :)

      Vymazat
  16. Taky zbožňuji kyselé okurky, nechápu, jak mohou někomu nechutnat!!! Jo a ty drcená semínka - tělo si z nich takhle sice vezme, co potřebuje a neprojdou tělem jen tak, ale čím déle jsou nadrcená, tím více těch cenných látek ztrácí...takže je lepší si koupit celá a drtit doma :)

    OdpovědětVymazat
  17. Holky, a co je to ten Flapjack? Slyším to poprvé....

    OdpovědětVymazat
  18. Joo okurky, ty bych mohla jíst taky pořád:D
    Jinak Caro Vitality jsem si nedávno taky koupila, chutná mi víc než to klasické:)
    A na sušené fíky jsem měla strašnou chuť, akorát jsem je nemohla sehnat a nakonec je mám ze zdravé výživy:)

    OdpovědětVymazat
  19. Já kyselé okurky taky miluju, lépe řečeno veškerou nakládanou zeleninku! A fíky, ty jsou prostě nejlepší v Řecku nebo v Chovatsku na dovče, nasušené přímo na sluníčku od místních obyvatel, kteří jich mají plné zahrady, jako my máme jablek. Tam je dokážu jíst pořád :-) V Chorvatsku nám jedna místní paní říkala, že jsou fíky skvělé pro lidi, kteří chtějí přibrat, že se po nich tloustne a taky že se na ně nemá pít voda, jinak budete mít slušně řečeno "běhavou" :-))

    OdpovědětVymazat
  20. slunečnicový z lidlu je dokonalý! nejoblíbenější chléb :)
    a to jsem ráda že chléb/koláč u mě se zalíbil, fakt ho zkus, je dokonalýýý :)

    OdpovědětVymazat
  21. Caro mám moc ráda:-) a ten slunečnicový chléb z lídlu je skvělej :-) ještě kupuju ten "lisovanej" taky z lidlu :-)

    OdpovědětVymazat
  22. na okurkách mám závislost :D nejlepší je s tuňákem jako salát, nebo k čočce :)
    caro jsem měla jen jednou a nic moc ...piju spíš velvet :)
    a slunečnicový chléb miluju:D

    OdpovědětVymazat
  23. Moc se mi líbí že pod každým tvým článkem se teď zobrazuje "You might also like" kde najdu několik podobných článků.. (donedávna to tam myslím ještě nebylo) - je to super protože si tak lépe připomenu jiné dřívější články a navíc souvisí s danou tematikou takže můžu číst dál to co mě konkrétně zajímá :-)

    + ještě jeden dotaz k tomuto článku - které Caro je lepší? Hlavně tedy chuťově - to klasické nebo toto Caro Vitality?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to jsem nastavila nedávno :)
      A caro mě osobně chutná více právě to Vitality.

      Vymazat
  24. I pro mě je slunečniccový chleba z Lidlu naprostá jednička v pečivu ;)!!! Potřebovala bych, aby ho prodávali větší, protože tenhle zmizí dost rychle a už musím běžet pro další. S kyselýma okurkama tom mám proměnlivé, někdy bych jich snědla sklenici na posezení, jindy si na ně třeba čtvrt roku nevzpomenu. Jen nevím, co je flapjack... Jsem ostuda ;).

    OdpovědětVymazat
  25. Taky mám radši tohle caro, má takovou jemnější chuť a tvoří pěnu :)
    Kyselý okurky nenávidím. Vlastně jakoukoliv naloženou zeleninu nebo ovoce. Ale každý má rád něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám moc ráda karamelové kafe od Douwe egberts karamel, nádherně voní a má příjemnou chuť. I caro mám moc ráda, ale karamelová vůně mě uchvátila :)
    http://mychoicelucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Všechno to vypadá nádherně - okolo toho flapjacku chodím už dlouho a pořád nevím, ale asi ho konečně ozkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, piš víc o cvičení, je to tu už moc přejezené. Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a co bys tak chtěla o cvičení? Ono o cvičení už jsem napsala snad tak nějak vše, pořád bych se jenom opakovala a ani mě moc témat nenapadá. S jídlem je to lehčí, tam pořád vařím/zkouším něco nového ;)

      Vymazat
  29. Třeba jaké děláš pokroky, co tě nejvíce teď baví, jaké máš zážitky z předcvičování, jak reagují tvé svěřenkyně, jestli jsou s tebou šéfíci spokojení, jak se na své lekce připravuješ, třeba nějáké videjko z jumpingu by se mi moc líbilo a tak :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsou dobré náměty, děkuji za tolik tipů. Zkusím teda něco časem napsat, asi hlavně až začnu třeba i v nové práci. A video jumpingu by mohlo být fajn, ovšem nevím, jak by na natáčení reagovaly klientky :)

      Vymazat
  30. Skvělé, flapjacka jsem si koupila také minulý týden - poprvé, jen byl na mě docela sladký, co se týče lněných semínek, přesně jak píšeš, pokud se nerozemelou nebo hodně pořádně nerozkousají, tak v podstatě jen projdou tělem nevyužité, ale drcené kupované, jsou možná lepší - nicméně z nich vyprchávají hodně ty látky, pro které jsou ceněné, protože na vzduchu oxidují (myslím, že nám říkali, že již po 3 hodinách většina látek vyprchá :() Já to dělám tak, že si je pokaždé (celé) den předem namočím a pak je pořádně koušu a co nejvíc je melu v hubě :D :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)