neděle 5. srpna 2012

Víkendové hodování

Hezký nedělní večer všem (pokud to tedy ještě v neděli stihnete přečíst) :)
Hlásím se vám dnes jenom tímto krátkým příspěvkem. Před chvílí jsem dorazila domů. O víkendu jsme totiž jeli navštívit rodinku na jižní Moravě. A zrovna nám to vyšlo tak, že ve vesnici, kde bydlí babička, byly zrovna hody. Takže opravdu spooousta jídla, zákusků, všeho :D Například jenom dnes na oběd bylo na výběr z: knedlík, dušené zelí, kačena, bramborový salát, nadívané kuře, omáčka, vepřové i kuřecí řízky. Jako dezert koláčky, trubičky a dalších asi 10 druhů zákusků. A to se pojídalo celé dny. Prostě hody :D A tak to prosím s jídlem vypadá u babičky skoro při každé návštěvě. No už se těším na své zdravé papání. Ale dost o jídle :)
Tam na jihu jsem neměla přístup k internetu, ani si tam nikdy notebook neberu. Ráda si občas užiji víkend bez těchto technologií :) Jakmile jsem doma zapla internet, zahltilo mě 37 mailů a opět spousta dotazů a komentářů včetně zaplněné emailové schránky. Takže se omlouvám za případný skluz a pokusím se vše co nejdřív dohnat.
Teď už jdu zase koukat na atletiku - koukala jsem skoro celý víkend. A vám přeji hezký zytek dne ;)

14 komentářů :

  1. Jé, klasické vesnické hody u babičky, ty milujem všichni! :D Ale taky se po nich vždycky těším na normální a zdravé jídlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty návštěvy babičky a hody, to znám :D jednou za čas je fajn si užít všechny dobroty, ale taky se pokaždé těším, až zase začnu jíst normálně:)
    za pár dnů právě k babičce jedu, tak mě to taky čeká:D

    OdpovědětVymazat
  3. včera jsem měla to samé..třeba budeme revoluční generace babiček, které nebudou nacpávat svoje vnoučata:D

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, mám na tebe dotaz ohledně jídla, konkrétně hubnoucí jídelníčky..tvoje starší jídelníčky (třeba dva měsíce zpátky, co máš v rubrice Jídelníčky) jsou hubnoucí nebo udržovací? samozřejmě, že každý to má jinak, cvičím třeba míň než ty, ale jen tak pro orientaci - chtěla bych zhubnout, ale nechci jíst pod bazální metabolismus. díky.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já budu na Moravě u rodiny 5 dní, než pojedeme k moři. takže už vidím, jak se cpu po tom hodování do plavek :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Prostě babičky :D vždycky k ní příjedu a je po zdravém stravování (dietě) :D bohužel pro mě si vždycky něco dám,, prostě neodolám :/,, a pak mám výčitky :/ ale možná je to tak lepší.. Už začínám zjišťovat, že JEDEN zákusek mě nezabije.. Ale nesmím jich sníst cely plech na posezení :/ to už sem naštěstí překonala :DD. A ty víkendy bez internetu mám taky ráda. Myslím že článek na blog přidám az po příjezdu domů.. Nějak se mi do toho nechce... Budu jen sledovat své oblíbené ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bohužel u JEDNOHO zákusku nikdy neskončím :D Ale co, taky jsem zjistila, že i s tím velkým množstvím jídla si mé tělo poradí. Už je zvyklé :D Kdyžtak to vždy spraví pár lehčích zdravých dnů :)

      Vymazat
    2. Hlavně když se tím netrapis a nemyslíš na to ;) jako já.. :D ale už je to lepší :) tvé telo si s tím určitě poradí ;) vždyť máš obrovsky výdej ;)

      Vymazat
    3. Taky jsem z toho kdysi mívala hrozné depky, hlavně když jsem se ještě snažila hubnout. Teď už jsem se naučila to neřešit. Navíc když vidím, že nijak nepřibírám, tak není důvod se tím stresovat :)

      Vymazat
  7. ahojky jakápak to byla vesnice? já jsem z jižní moravy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bbička bydlí v Tvrdonicích, pak mám ještě prababičku v Břeclavě a další rodinu například v Kosticích, Lužicích... :D

      Vymazat
    2. Jé, já bydlím v Břeclavi. :D To je pěkná náhoda. :)

      Vymazat
    3. To jo, holt se tu scházíme z celé republiky :D

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)