neděle 17. června 2012

První nakupování v M & S

V mém včerejším příspěvku jsem slibovala, že vám blíže představím potraviny, které jsem nakoupila v obchodě Marks & Spencer. Není jich moc, ale určitě stojí za to o nich něco napsat :)

Ovesná kaše Berry Poridge
Ovesné kaše si dělám vždy sama, z čerstvých ovesných vloček. Instantní nekupuji, protože jsou většinou přeslazené a plné zbytečností. Tahle kašička mě ale zaujala a rozhodla sem se ji vyzkoušet. Je to instantní ovesná kaše se sušenými brusinkami a borůvkami. V krabici najdete 8 sáčků po 40g. Příprava je opravdu rychlá a jednoduchá. Stačí zalít 180ml polotučného mléka a dát do mikrovlnky nebo i na sporák. A chuť mě taktéž nezklamala. Vůbec není přeslazená, obsahuje kousky sušeného ovoce a dobře zasytí

Cena: 100Kč (12,50Kč na 1 porci )

Složení: 70% ovesné vločky, cukr, sušené odstředěné mléko, 3% sušené brusinky, 3% sušené borůvky, sušená smetana, kukuřičný škrob, aromata: brusinka a borůvka

Energetické hodnoty na 1 porci (40g kaše + 180ml mléka):
  • 975Kj (230Kcal)
  • 10.8g bílkovin
  • 33.9g sacharidů
  • 5.8g tuků
  • 3.5g vlákniny
 Takto vypadala již hotová kašička :)



Zlatý sirup
Další pochoutkou, která putovala do mého nákupního košíku, byl zlatý sirup. Ve složení se píše, že se jedná o invertní cukrový sirup a je vhodný na přípravu moučníků, nákypů nebo jako poleva palačinek či ovesné kaše. Já mám moc ráda tekutá sladidla právě do různých kaší nebo na oslazení tvarohu či medu. Sirup z agáve mi už doma dochází a proto jsem si pořídila tohle extra velké balení (680g) pro změnu na slazení. Asi nebude tak zdravý jako med nebo právě sirup z agáve, ale občas je přecejen dobrá nějaká změna. Už včera jsem ho vyzkoušela přimíchat do tvarohu. Je hustší konzistence a opravdu moc dobrý :)

Cena: 70Kč

Energetické hodnoty na 100g:
  • 1450Kj (341Kcal)
  • 0.1g bílkovin
  • 85.3g sacharidů
  • 0.1g tuků

Bílý čaj s malinami
Poslední položkou v mém košíčku byl čaj. Vybírala jsem z velkého množství a nakonec se rozhodla pro bílý s malinami. Krabička obsahuje 20 sáčků. Taktéž jsem už včera testovala. Bohužel jsem na něj ale zapomněla a místo předepsaných 3 minut jsem ho luhovala půl hodiny :D Takže byl trochu hořký. Příště se ale určitě povede lépe :)

Cena: 52Kč

Složení: 80% Fairtrade bílý čaj, 15% Faitrade ibišek, malinové granule


Směs oříšků z DM
Stavila jsem se i do koutku zdravé výživy v mé oblíbené prodejně DM. Zde jsem si koupila směs oříšků, jelikož doma už mi pomalu docházejí. Většinou tyto směsi nekupuji, protože jsou opravdu drahé. Tentokrát jsem se ale rozhodla si ji dopřát. Přecejen obsahuje i spoustu druhů ořechů, které mám ráda a za které si člověk musí trošku připlatit. Tím myslím naříklad kešu či para ořechy.

Cena: 90Kč

Složení: oříšky kešu, lískové oříšky, vlašské ořechy, bílé mandle, hnědé mandle, para ořechy






Oblečení
A na závěr ještě k oblečení. Pořídila jsem si nový úbor na spaní - roztomilé kraťásky s kytičkama a k tomu obyčejné bílé tílko. Na horké letní noci jako dělané. No a na horká letní odpoledne jsem si pořídila šaty, které mi padly do oka na první pohled :) Kraťásky jsou z HM za 149Kč, tílko New Yorker 129Kč a šaty taktéž New Yorker 479Kč. 




54 komentářů :

  1. wau, všetky suroviny vyzerajú strašne dobre! :) a Ty vyzeráš tiež super :) tie šaty sú neskutočne krásne (čo mi pripomína že by som si tiež mala nájsť čas kúpiť si nejaké letné :))

    OdpovědětVymazat
  2. všechno to vypadá moc dobře:) ovesné kaše si dělám taky sama, je to mnohem levnější a bez zbytečných přísad, ale tuhle možná taky někdy zkusím, pro zpestření :)
    a na těch fotkách ti to opravdu moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za další skvělý článek :) Jsi pro mě opravdu motivace, právě začínam s jídelníčkem podle Havlíčka, tak mi drž palce :) Áďa

    p.s. máš krásně vysportované nohy

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, chtěla bych vědět, jestli po sobě ty články čteš a až pak je uveřejníš? já jen, že tam máš kolikrát takové hrubky, že to bije do očí, asi mě tu některé ukamenují, že to nevadí, že záleží na obsahu, ok , ale i tak ...např. dnes - " přimýchat" minule zase " oběvila", ráda si čtu tvé články, ale tohle mě fakt hodně zaráží, vše píšu v dobrém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se opravdu omlouvám, taky nemám ráda chybi bijící do očí. Smozřejmě články po sobě čtu, ale asi mi tedy kolikrát něco ujede a nevšimnu si toho. Budu se snažit více hlídat :)

      Vymazat
    2. chybi?????????????? :-)

      Vymazat
    3. Jééžiš, to jsem fakt tak blbá? :D To je asi tím, jak to píšu rychle. Možná mi to neuvěříte, ale já fakt měla ve škole z češtiny vždy za 1 a pravopisné chyby jsem skoro nedělala oproti ostatním :D

      Vymazat
  5. Jedničky Ti věřím. Jenže ono nejde o známky z diktátů, na které se moc soustředíš a moc se snažíš je co nejlíp zvládnout, ale o mimovolné (ne)používání znalostí v běžném životě. Ale to není tak úplně Tvoje chyba, takhle prostě funguje naše školství, že mít jedničky nerovná se umět něco opravdu dobře, ale umět naplnit očekávání učitelů :-)
    Měj se krásně a někdy zkus v té DM samotné kešu oříšky, já jsem na nich už měsíc málem závislá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kešu oříšky - já také!!! já už bez nich nedokážu žít :D:D prostě dokonalost *_*

      Vymazat
    2. Já taky nejvíc miluji právě kešu :) Ale malý balíček je většinou celkem drahý a já bych ho určitě spořádala hned :D Takže jsem si radši koupila tu směs, u které se ještě celke zvládám krotit :D

      Vymazat
  6. Ten bílý čaj určitě někdy vyzkouším. děkuju za super tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mńam,dala bych si všechno, snad bez tobo bílého čaje- jak je teplo nemám chuť na teplé!! :-)

    A ty šaty se mi moc líbí, dobrá volba! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Super tipy, všechno to vypadá moc zajímavě.:)
    A ty šaty jsou pěkné.:) Zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  9. Šaty ti neskutečně sluší! :)
    A M&S ? Miluju! . Mají skvělé skořico-jablečné lupínky (ne musli, ale lupínky ) bohužela le jsou jenom zřídka k dostání, ale i jejich jiné druhy cornflakes jsou skvělé - doporučuju. Pak taky skvělé ovesné sušenky, nebo rozinky balené do roztomilých krabiček :D A moje oblíbené nudle! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný článek ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento čaj jsem si tam koupila taky. Musím říct, že je opravdu dobrý, ale hořký je i když se tam nechá jen ty 3 minuty ;D

    OdpovědětVymazat
  12. Výborný nákup, dobrá inspirace pro mě. Zařadila jsem si Vás do oblíbených blogů. Chyby sice sem tam jsou, ale už jste byla upozorněna, tak je jistě všechny opravíte a dáte si pozor. Jen tak dále!

    OdpovědětVymazat
  13. Ty čaje z MS jsou jednoduše dokonalé.. všechny:-)

    OdpovědětVymazat
  14. vážně ti to sluší, ty nepotřebuješ už ani kilo dolů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Súhlasím a hlavne milujem tvoje nohy !! :)

      Vymazat
    2. Páni, děkuji holky! :) Nikdy by mě nenapadlo, že zrovna mé nohy se budou někomu líbit. Z nich jsem měla totiž vždy největší komplexy. Ale je fakt, že poslední dobou se už i mně líbí :D

      Vymazat
  15. Asi musíš mít docela peněz na takové nákupy, nic ve zlém, já bych si to bohužel dovolit nemohla :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostala jsem nějaké peníze za maturitu, takže jsem si je mohla dopřát :) Navíc, na zdravém jídle celkem ujíždím, takže na něj padne většinou velká část kapesného :D

      Vymazat
  16. ten zlaty sirup jsem nedavno dodelala a je uuuzasny! jeste ve spencerovi kupuju indicke omacky (takova vysoka stihla sklenice), ale to je trochu mimo zdravy styl :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Myslím, že takhle vypadáš opravdu ideálně, nějaké dva kila už bych fakt neřešila:))sluší:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji :) Asi máš pravdu, i ostatní holky, co to psali. Už zbytečně moc řeším detaily. Ale už to nemám v plánu nijak hrotit :)

      Vymazat
    2. Já vím jaké to je, před mojí přejídací érou už jsem byla prakticky na váze kdy jsem si mohla gratulovat, ale stejně se mi pořád něco nezdálo:D..co bych za to teď dala :D..no snad se taky zase dostanu do fáze kdy budu řešit jen drobné detaily:)

      Vymazat
  18. Moc ti to sluší..a ta ovesná kaše musí být výborná ;) Já si dneska koupila instantní rýžovou s příchutí meruňky a hned zítra ráno se ji chystám vyzkoušet, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj, můžu se zeptat kolik kj máš zhruba denní příjmy? a udržuješ si váhu? díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, váhu teď spíše udržuji, ale příjem nevím, nepočítám ho. Hlavně je určitě každý den jiný. Mívám dny, kdy si dopřávám hodně a jindy zase lehčí dny. Na hubnutí jsem jedla okolo 7000Kj.

      Vymazat
  20. Mě by zase zajímalo, jaký sport vidíš, coby nejúčinější v hubnutí nohou a celkově jejich zeštíhlení a taky nějaký tip na jídelníček na dovču plus teda lehkou redukci do plavek, řekněme tak 2-3kila:) blíží se léto a plavková sezóna, tak nechci vypadat jako kulička:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakýkoliv sport + úpravu jídelníčku ;) Já jsem si oblíbila třeba různéí cvičební programy, kterých je plný internet a o kterých jsem tady taky psala. O úpravě jídelníčku zde taky najdeš články. Například i nahoře v záložce začátečníkům ;)

      Vymazat
  21. Tak teď jsi mi připomněla, že jsem v M&S nebyla už hrozně dlouho! Já si tam kupuju arašídové máslo a výborné čokoládové müsli s ořechy!!! Hmm...musím tam brzy skáknout, to je jasný :-D
    Tyhle mňamky, cos nakoupila taky vypadají úžasně!
    Mimochodem...moc ti to sluší a šatičky jsou nádherný! Skvělý výběr!

    OdpovědětVymazat
  22. Tak kratásky jsou užasné..samozřejmě i šaty a všechny dobrůtky ale na kraťásky na spaní jsem ujeta, protože v kraťaskách a tílku spím uplně nejraději..:)

    OdpovědětVymazat
  23. ten čaj i zlatý sirup mám taky. Ale javorový sirup je lepší, ten golden mi přijde hodně karamelový. Ještě chci zkusit melasu, co tam mají :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Holky, dneska jsem byla v Rossmannu. Koukala jsem do koutku zdravé výživy, měli tam také ořechovou směs 150g za 62 kč (málem jsem neodolala :), také tam měli docela výhodé müsli balení tyčinek (8 ks za 50 kč, a podle nutričních hodnot to nebyla ani taková kalorická bomba). Dále mě tam zaujaly syrovátkové nápoje, různé příchuťe - jahoda a malina, vanilka, akorát moc nevím k čemu jsou dobré, jestli je to lépe stravitelné než mléko, koukala jsem na obal a ředí se to s vodou..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, v Rossmannu mají taky spoustu zdravých dobrot. Já mám od tama nejraději asi syrovátkovou tyčinku s příchutí Latté Macchiatto. Tak je fakt boží a má dobré hodnoty :)

      Vymazat
  25. Tak jsem dnes koupila tu ovesnou kaši, bude se hodit na hory a ty čajíky, mají super obaly :) Dík za inspiraci! Jinak vím, že to není uplně dietka, ale v MS mají uplně ty nejlepší čokoládový cookies z tý jejich pekárny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, já cookies miluju! Tak si tam asi příště taky koupím něco nezdravého. Když to zdravé tam mají tak dobré tak nezdravé musí být teprv lahoda :D

      Vymazat
    2. ale i to nezdravé tam pečou z těch nejleších surovin, tak to stojí pak stojí vážně za to. A ještě musím doporučit Oatcakes (ovesný sušenky) ty bez příchutě jsou skvělý pod arašídový máslo :)

      Vymazat
    3. Moc děkuji za tipy, poohlídnu se tam po tom příště :)

      Vymazat
  26. ¨Tak sem si ještě nic nekoupila, asi to musím napravit :)
    Btw: máš nádhernou postavu! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mám menšiu averziu na instantné kaše (a všeobecne na instantné výrobky), ale táto vyzerá vážne dokonale, asi si ju (teda určite:D) kúpim. V M&S tiež často nenakupujem, skôr v tom DM alebo v menších zdravých obchodoch :-) A tie "outfity" ti naozaj pristanú, veľmi sa mi páčia tvoje nohy, vidieť na nich, že makáš. Už som ti to písala dávnejšie, ale si mi strašne sympatická (nie niesom lesba:D), proste máš nádherné vlasy, tvár, postavu...všetko :) Neber to nejako zle..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec to neberu zle, naopak, moc děkuji za takovou chválu! Vážně by mě nikdy nenapadlo, že zrovna nohy mi tu budou všichni chválit :D Až na ně začínám být fakt pyšná :D :)

      Jinak instantní kaše jsem taky nikdy neměla v oblibě, a právě proto mě tahle opravdu mile překvapila. Alespoň nějaká kvalita se dá ještě na tom našem trhu najít :)

      Vymazat
    2. Ty, Moni, já se přidávám v obdivu! Přiznám se, že z tvého výběru mě tentokrát nic nenalákalo (holt jsem šetřílek:)), ale zato jsem nadšená tvými fotkami. Vážně vypadáš úžasně, prostě FitnessGirl - můžeš na sebe být právem pyšná:)

      Vymazat
  28. V Marks&Spencer nakupuju hrozně ráda :D Miluju jejich tortilly a právě teď už i jahodový džem. Přemýšlela jsem, že zkusím také jejich citronové máslo :)

    OdpovědětVymazat
  29. Vypadáš naprosto úžásně. Jsi moc krásná holčina a nevidím na tobě jedinou chybu. Už nehubni ani deko nebo se ti propadnou tváře vylezou ti kosti a to neni pěkný pohled. Jsi prostě dokonalá. Aleš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Jsem ráda, že tu je i zástupce "mužského osazenstva". O to více si cenním názoru :)

      Vymazat
  30. Paráda :D Abych pravdu řekla největtší chutě jsi mi udělala zmínkou o tvarohu a oříškama :D Tvaroh jsem totiž neviděla co jsem opustila ČR a oříšky jsou trošku vyšší cenov kategorije :D..jinak moc fešné oblečeníčko- ted už není možné aby tě nějaký ten chlap neulovil :D

    OdpovědětVymazat
  31. Ten čaj se nezalívá vařící vodou, proto tak zhořkl ;) Dlouhé louhování tomu moc nevadí. Přečti si návod, tak 60-70°C ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod jsem četla a čaj taky úplně vařící vodou nezalívám :) Je ale možné, že ta voda byla tehdy teplejší než by měla správně být :)

      Vymazat
  32. u toho sirupu si dej bacha na datum spotřeby .. já v MS tyhle věci raději neberu, často je tam napsáno, že se to má spotřebovat do 4 týdnů ... což je fakt škoda.

    OdpovědětVymazat
  33. Ty šaty ti neskutečně sluší! Máš tady výstavní nohy ;).

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)