pondělí 19. března 2012

12 minut posilování na bříško




Dnes se chci s vámi podělit o video s posilováním na břicho, které jsem si dneska zacvičila. Snažím se teď občas po mém běžném cvičení přidat ještě nějaký ten bonus právě na tuto partii. A proč? No jaro je tady a léto se blíží, takže je třeba zformovat tělo do plavek :) Mám sice celkem pevnou postavu, ale tak nějak bych chtěla od toho břicha více. Jsem si vědoma toho, že na něm ještě malou vrstvu nějakého toho tuku mám a že ty svaly pod ním určitě někde schovány jsou. Každopádně jsem ale viděla hodně cvičitelek (hlavně ve fitness vičku), které taky nebyly úplně extra hubené, měli nějakou tu vrstvičku tuku a i tak bylo jejich bříško pevnější a řekněme trochu svalnatější než to mé. Takže ho chci zkusit více posilovat a uvidíme, co to udělá :)

Cvičení, které je ve videu je na 12 minut. Celkem se skládá ze 4 cviků. Každý cvik cvičíte po dobu 30s, poté přestoupíte plynule k dalšímu cviku. Po odcvičení všech 4 cviků máte 1 minutu pauzu a poté jedete další kolo. Celkem vás čekají kola 4. Musím říct, že tohle video se mi líbilo. Cviky jsou zajímavé a rozhdně účinné. Břicho už mě pálilo při druhém kole. A to je to, co potřebuju. Cítit, že něco dělám! :)

Ještě před tímto posilováním jsem si zacvičila jeden ze starších bodyrock workoutů. Trval 20 minut a musím říct, že to byl pěkný zabiják. Spousta kardio cviků, takže na konci jsem sotva popadala dech, byla jsem rudá jak rajče a odkapával ze mě pot. Ale přesně takové workouty miluji nejvíce :D Kdyby měl někdo zájem, najdete tento workout zde: http://www.bodyrock.tv/2010/03/11/full-body-assault-workout/ Pár cviků jsem si poupravila podle sebe, ale to nic nezměnilo na tom, že to byla pěkná makačka.

7 komentářů :

  1. Makačka - s tím souhlasím!!! Uff

    OdpovědětVymazat
  2. To video na brušné svaly som si dal do záložiek a dúfam, ale teda náročné, no určite účinné =D vďaka za tip, ja chcem hlavne svaly na bruchu, aby sa mi "nenafúklo" po jedle :D aby bolo stále pekne ploché ako ráno keď vstanem :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja vím :) nechci se vzdát cvičení úplně :) ale já jsem byla na tu zumbu, na běhání a na kruhový trénink, a to teď právě nemůžu, jinak mám v plánu cvičit :) mám doma velký balon tak budu cvičit :) jen to musím zklidnit :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobrý tip, já podle Six Pack Factory cvičím na zadek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nooo už jsme si zkopirovala odkaz, to se mi bude hodit...co se týče mých břišních svalů ty jsou jednoznačně ty nejslabší na celém těle, taky pdole toho vypadám!!! No nic žádné kecy a jde se formovat a pravidelně...:)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj :) narazila jsem na tvůj blog a jsem nadšená :) když jsem ale cvičila tuto sestavu, tak mě začalo hrozně bolet za krkem, tak bych se chtěla zeptat, jestli je to normální nebo dělám něco špatně.. díky moc a měj se krásně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No za krkem bolí hodně lidí u posilování břicha. Zkus hlavu a krk více uvolnit, nezvedat se křečovitě. Ze země zvedáš pouze ramena, neměla bys to tahat krkem. Těžko se to popisuje no :)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)