pátek 13. ledna 2012

Pomocníci v cestě za dokonalostí

Chtěla jsem páteční příspěvky věnovat nějakým těm článkům o hubnutí či cvičení. Několik z vás se mě však ptalo na mé různé cvičební pomůcky, takže jsem se rozhodla tomu dnes věnovat prostor. Mám samozřejmě běžné věci jako švihadlo, činky či gymnasticky míč, ale taky pár zajímavých pomůcek, které využívám při cvičení Bodyrocku :)


Základní vybavení 
Jako správný sportovně založený člověk mám doma  nějaké ty základní cvičební pomůcky - tzn. gymnastický míč, cvičební podložka, švihadlo, činky a gumička na posilování. Musím říct, že je až tak moc nevyužívám - až na tu podložku tedy. Takové ty časopisové cviky jen na míči, s gumičkou apod. mě nikdy nebavili. Já raději takové komplexní sestavy, jako je bodyrock - ale i tam se často něco z tohohle dá využít, takže mi to nesmí chybět :)
 
 
 
Nejvěrnější pomocník
Tím nejvíce využíváným je pro mě Gymboss. Šikovná hračička, která vám změří čas či odpočítává vámy zadané intervaly. Jedno malé pípnutí pak pro vás může znamet začátek tvrdé dřiny, ale taky vysvobození a úlevu :D

Dip Station 
Pro většinu určitě neznámá věc. Je to celkem šikovná věcička - žádný složitý stroj, ale můžete na něm posilovat spoustu partií a cvičit různé cviky. Taky byla celkem drahá, i když je to jen pár takový "trubek". Mamka tomu říká chodítko.Když to viděla, říkala, že to vypadá jak to s čím chodí důchodci :D Každopádně investice nelituju, jsem moc spokojená a plně ji využívám. A tady máte na ukázku příklady cviků, které lze na ni dělat:

Sandbag
V mém případě spíše po domácku vyrobený Saltbag. Nechtělo se mi dávat kolem 2000 za podobný pytel plný závaží (ač už o tom do budoucna uvažuju), tak jsem si ho vyrobila sama. Taktéž je hojně využíván při bodyrocku. Má výroba spočívala v tom, že jsem si ušila jakýsi vak ze starýc ryflí a nacpala ho několika kilovkama soli - proto saltbag. Běžně se do něj dává písek, jenže ten jsem jaksik neměla odkud vzít - pískoviště před barákem nám už zrušili :D No a nakonec jsem tento vak dala ještě do staré sportovní tašky - nezdál se mi dosti stabilní :) Má to nějaké mouchy, ale cvičit se s tím dá. Tady opět pár příkladů cviků (squaty a cviky na břicho):


Tak to byl takový exkurz k mým pomůckám a pro příští týden už chystám zase nějaký článeček o tom, jak se úspěšně zbavovat neústupných tuků :)

29 komentářů :

  1. Tak ja mám len také základné vybavenie, ale najviac ma zaujal tvoj dip station, len neviem kde by som ho skladovala :-/
    A si šikovná keď si si vlastnoručne vyrobila sandbag :)

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi krásne ti ďakujem,už som si ťa dala do Affs a si fakt krásna :)))

    OdpovědětVymazat
  3. postavu už máš moc hezkou :)

    OdpovědětVymazat
  4. úúúžasné :))

    gymboss mám taky a sandbag mi babi taky vyrobila.. jenom jsem byla na operaci s nosem, takže bych to neměla moc zvedat, tak musím opatrně..

    OdpovědětVymazat
  5. ten dip station bych si přála. Ale nemám finance ani moc místa doma. Přemýšlím alespoň o hrazdě do dveří =) Máš jeden z nejlepších blogů co znám =), XD

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky. Teď ti asi budu psávat komentáře často, tak se nezlob:)
    Dneska bys měla ze mě radost:) Ráno jsem si vytiskla všechny tvé články o hubnutí a tak a celý den v práci jsem si je četla a dělala si výpisky. Taky jsem nes započala první den zdravého stravování podle tvých rad pro začátečníky. Byla bych moc ráda, kdybys mi na blog napsala tvůjnázor na ten můj dnešní jídelníček. Jde o to, že se chci naplno věnovat tvrdému cvičení a k tomu je opravdu potřeba mít vyváženou stravu a tak jsem ráda, že jsem našla tvůj blog plných rad:)
    Taky dám na tebe, a jeden den v týdnu si dám ,,regeneraci" odpočinek od sportu. Později si blog trochu upravím, a dám si tam nějaké tvé rady pro ty začátečníky (všude uvedu jasně tvůj odkaz). Taky tam přidám mé cíle a hlavně!!pohyb, který budu teď pravidelně vykonávat. Opravdu budu vděčná když budeš mým Guru:D a kontrolovat mě:) Sport mám podle svého, ale ty jídelníčky jsou podle tebe a tak chci, abys mě zkritizovala:) Jinak opět krásné fotky a super ,,cvičítka":)

    OdpovědětVymazat
  7. teda, tyhle pomůcky doma taky vlastním :D ale že bych byla sportovně založena se říct nedá :D :D...máš super nápady, třeba s tím Sandbagem :) a to Dip Station vidím poprvé...

    z čeho budeš maturovat? :) mně chybí ještě 2 knížky, ale otázek už pár také mám...jen už to chci mít za sebou :D fakt, že jooo :)

    OdpovědětVymazat
  8. A ještě malá otázečka. Bodyrock mě nijak zvlášt nezaujal, ale to intervalové cvičení mě naprosto uchvátilo. nikdy jsem o tom nesylšela, a to se snažím hubnout už dobrých 6 let. Zjistila jsem, že se dá IT dělat i na orbitreku. Akorát fakt nemám páru jak?!.. nevíš, kde bych se o tom mohla dozvědět něco víc? protože s během se to najít dá, ale na orbitreku né

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě potěšila:). A jsem strašně ráda, že se ti líbí můj jídelníček. No původně jsem si na tu snídani chtěla dát i cornflaky, ale já už tak tak dojedla tu hrušku:D
      A ten IT má trvat asi jak dlouho? Jakože budu třeba 10minut dřít rukama i nohama na max.zátěž a pak pět minut málo nebo jak?Jsem nováček v tomhle:D bodyrock funguje taky na základě IT ne?

      Vymazat
  9. Tak to je perfektní článek, myslím, že jsi nám tím všem pomohla :))Možná by si mohla točit i cvičební videa, třeba do budoucna :)) Jinak díky za názor, asi nakonec ta hnědá dopadne :D Ofinku asi stříhat nebudu, teď ji mám dost dlouhou akorát do culíku, lezla by mi na nervy :D Jinak ty obrázky si otáčím už ve photoshopu, kde je i upravuju, na blogu to jinak bohužel nejde ://

    OdpovědětVymazat
  10. O všech už jsem slyšela a musím říct, že mám doma jen míč, podložku, švihadlo, gumu, místo činek pet láhve a rotační desku. :D největší zájem jsem vždy měla o dip station. :( Ale nejsou peníze, zatím! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Panečku, ty si dáváš do těla. Už se nedivím, že sis vysportovala takovou báječnou postavu. Kam se hrabu já se svým povalováním na míči nebo elipticalem. Obdivuji, že máš vůli dokopat se k takovému makání a dřině. Fandím ti, určitě se ke své vysněné postavě za chvilku propracuješ.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak hodně mě zaujalo - Tip Station =)...

    OdpovědětVymazat
  13. S tím sandbagem je to dobrý nápad, sama jsem přemýšlela, že si ho nějak vyrobím-napadlo mě, že bych ho třeba nacpala knížkama,ale asi by se s tím špatně cvičilo :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak jsem zas o něco chytřejší. :) O dip stationu jsem ještě neslyšela a tvůj saltbag je taky super! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten domáci "saltbag" je vážne super :) A koľko ťa vyšla tá station na posilňovanie?

    OdpovědětVymazat
  16. Noooo, řeknu ti, že ty máš opravdu můj obrovský obdiv. Jen tak často se takový člověk nevidí. Ty sis vyrobila svůj vlastní "Saltbag", to je prostě skvělé, kreativita ti nechybí. Myslím si, že bys to mohla klidně dotáhnout tak daleko, že byses mohla sportem živit.
    K tvému komentáři u mě - je škoda, že ti v té Expresce s prací nevyhověli, byla by to určitě super brigáda :-). Mi se tam hrozně líbí, je to tam super a jsem ráda, že to dopadlo tak, že mě to zaujalo. Díky za podporu :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Vážně nemáte ples? Tyjo to je škoda :/ :) my už máme téměř vše zařízené...teď už jen nacvičit nástup :D

    OdpovědětVymazat
  18. krásný článek :))
    ty jo, jak na tím pořád přemýšlím, tak si ten Dip Station asi koupím. Už nad ním uvažuji rok a stále doma nic není :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, super blog! taky se u nas snazim sehnat dip stanici, a bohuzel jsem to nalezla jen na gymboss.cz, coz si nechci kupovat kdyz v US se to da podirid za 70 dolaru. Muzu se te zeptat, kde jsi poridila tvou?
    Btw nevite nekdo prosim, kde se da sehnat "sandbag"? Ve fitness potrebach na me koukali jak na mimozemstana :-)
    Jinak hodne zdaru, taky jsem propadla fitness a zdrave vyzive a citim se naprosto skvele.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, já dipstation kupovala z anglických stránek - je tam ale dost drahé poštovné, balné a daň - kolem 1000Kč! Já ale objednávala 2 - i pro kamarádku, takže mě to vyšlo levněji :) Odkaz na ty anglické stránky najdeš u mě v záložce Otázky. Jinak sandbag asi taky jedině z internetu, už si na něj taky brousím zuby a začínám šetřit :D

    OdpovědětVymazat
  21. Dik, mrknu na to :-) me ten sandbag prijde hrozne overpriced, rada zaplatim za dobry veci, co k necemu budou..ale tohle je moc podle me:-)) tak asi taky obsiju nejakou starou tasku a bude :D Ja si ted hledam fitko a na jednom prazskym meli na fotce vystavenych snad 5 sandbagu, tak se tam mozna pujdu zeptat, kde by se to dalo u nas koupit :-)
    Jinak hodne zdaru do cviceni!

    OdpovědětVymazat
  22. Jojo, taky mi to příjde dost drahý. Ale kdybys sehnala u nás nějak dost levněji, určo dej vědět, měla bych stopro zájem! :)

    Tobě taky hodně zdarů ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Jasny, za dva mesice se dostanu do CR, tak zacnu shanet naplno...kdyz to bude uspesny, ucite se ozvu.. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. hehe, v pondělí jsem dip station ukazovala příteli, jestli by to chtěl v červnu k narozeninám, a včera jsem to už musela objednat, jak za mnou pořád chodil :-D

    OdpovědětVymazat
  25. Chtěla bych se zeptat, jestli by podle tebe šlo Dip Station použít jako náhradu za hrazdu. Chtěla bych začít cvičit P90X a tam je potřeba hrazda, ale jsem na koleji a tam ji fakt nikam nedám, tak mě napadlo tohle. Myslíš, že by to šlo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě na ni neuděláš stejné cviky jako na hrazdě - takhle to nenahradíš. Ale abys posílila více vešek těla, tak k tomu ti pomoci může :)

      Vymazat
  26. Mončí začínám s cvičením, dnes jdu do Levelu 3 s Jillian, prosím tě jak těžké činky by jsi mi doporučila si koupit, aby se mi investice vyplatila :-)? S Jakou váhou jsi začínala Ty :-), já osobně bych to viděla na 1- 1,5kg, ale někdo mi radí i 2kg, fakt nevím, snad mi pomůžeš ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono záleží na jaké cviky je budeš využívat. Ideální by bylo mít samozřejmě více párů a případně to střídat ;) Ovšem aby to mělo smysl, tak bych určitě brala težší - 1Kg je fakt nic. Těžší budou možná více "bolet" a budeš mít u některých cviků pocit, že to nedáváš, ale o to tady jde. Ono to musí být pro tělo náročné aby se změny děly a nějaký ten sval se tam utvořil ;)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)